eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingsimple ray tracing
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 36

  • 21. Data: 2011-10-29 04:22:05
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 15:46:01 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    >
    >> Dnia Thu, 27 Oct 2011 07:52:51 -0700 (PDT), t k napisał(a):
    >>
    >>> nigdy tym sie nie bawiłem a w sumie chetnie bym
    >>> popróbował; chodzi mi np o wyrenderowanie szarej
    >>> kuli oswietlonej w zaleznosci od pozycji i koloru
    >>> zrodla swiatla albo kilku swiatel albo kuli na tle
    >>> szescianu itp
    >>>
    >>> ktos sie tym zajmowal i moze podac konkretne
    >>> info ? (odsylanie do googla jest troche
    >>> bezprzedmiotowe bo sam sobie moge w googlu
    >>> sprawdzic, chodzi mi ew o jekies bardziej
    >>> tresciwe porady/uwagi ew jakies dobre linki,
    >>> lepsze nic to co na łapu-capu mozna znalezc
    >>> w google)
    >>>
    >>> gr. f.
    >>
    >> Ile jeszcze postaci stworzysz?
    >> To juz jest zenujace... i wkurzajace!
    >
    > idz skopać psa, walnij kogos dragiem, pomecz dzieci, to ci ulzy,
    > ode mnie naprawde nie oczekuj jednak ze bede sie tobą i kolegami na
    > podobnym poziomie umyslowym specjalnie interesowal i zajmowal ;
    > ilez cierpliwosci trzeba miec zeby tlumaczyć wszystkim glupom
    > ktorym to sie nie podoba czemu czasem muszę zmieniać adresy-email
    > - nie wiem ktory to już raz, czwarty? piąty? najdziwniejsze
    > ze glupy zez zenady roszcza sobie prawo do tego by im sie to
    > nie podobalo: moze ostatni raz? moze ktos doceni moja niewyczerpana
    > uprzejmosc; w skrocie - onet nie zawsze dziala, ma limity na kilka
    > posow dziennie z jednego maila *dlatego mam dwa na onecie i jeden na
    > gazecie); a ostatnio wogole zlikwidowal bramke; gazeta nie zawsze
    > dziala; poniewaz onet zlikwidowal niusy wogole bede musial
    > pewnie zalozyc jeszcze co najmniej jeden adres na gmailu/google
    > groups a te onetowe odejdą into void;
    > PS: przypuszczam nie widzisz problemu (jak i niektorzy koledzy)
    > w swoich chamskich odzywkach, dla mni ejednak dyskwalifikuje cie
    > to jako mojego rozmowce; tak wogole to temat watku brzmi 'raytracing',
    > juz mowilem wielokroc, mnie naprawde interesuje przede wszystkim
    > programowanie i po to czytam i pisze na te grupy (a nie obcowanie z
    > niedorozwinietymi intelektualnie pawianami bez polotu)
    >
    > kenobi

    Do tej pory nie obrazalem Ciebie. Ty mnie obraziles, wiec
    wal sie gnojku.


  • 22. Data: 2011-10-29 07:32:03
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > praktycznie nie interesuje sie c++/c# ani javą, rozmaite
    > decyzje projektowe jakie podejmowano przy tych jezykach
    > absolutnie mi nie odpowiadają, a naroslo w tych jezykach
    > tego tyle ze szkoda gadac; jak ktos lubi niech uzywa ale

    Czyli nie używał, nie widział, ale popatrzył na obrazki i mówi, że bee.

    --
    Mateusz Bogusz


  • 23. Data: 2011-10-29 07:34:33
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: " " <f...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia Fri, 28 Oct 2011 15:46:01 +0000 (UTC), f...@g...pl
    > napisał(a):
    >
    > > Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > >
    > >> Dnia Thu, 27 Oct 2011 07:52:51 -0700 (PDT), t k napisał(a):
    > >>
    > >>> nigdy tym sie nie bawiłem a w sumie chetnie bym
    > >>> popróbował; chodzi mi np o wyrenderowanie szarej
    > >>> kuli oswietlonej w zaleznosci od pozycji i koloru
    > >>> zrodla swiatla albo kilku swiatel albo kuli na tle
    > >>> szescianu itp
    > >>>
    > >>> ktos sie tym zajmowal i moze podac konkretne
    > >>> info ? (odsylanie do googla jest troche
    > >>> bezprzedmiotowe bo sam sobie moge w googlu
    > >>> sprawdzic, chodzi mi ew o jekies bardziej
    > >>> tresciwe porady/uwagi ew jakies dobre linki,
    > >>> lepsze nic to co na łapu-capu mozna znalezc
    > >>> w google)
    > >>>
    > >>> gr. f.
    > >>
    > >> Ile jeszcze postaci stworzysz?
    > >> To juz jest zenujace... i wkurzajace!
    > >
    > > idz skopać psa, walnij kogos dragiem, pomecz dzieci, to ci ulzy,
    > > ode mnie naprawde nie oczekuj jednak ze bede sie tobą i kolegami na
    > > podobnym poziomie umyslowym specjalnie interesowal i zajmowal ;
    > > ilez cierpliwosci trzeba miec zeby tlumaczyć wszystkim glupom
    > > ktorym to sie nie podoba czemu czasem muszę zmieniać adresy-email
    > > - nie wiem ktory to już raz, czwarty? piąty? najdziwniejsze
    > > ze glupy zez zenady roszcza sobie prawo do tego by im sie to
    > > nie podobalo: moze ostatni raz? moze ktos doceni moja niewyczerpana
    > > uprzejmosc; w skrocie - onet nie zawsze dziala, ma limity na kilka
    > > posow dziennie z jednego maila *dlatego mam dwa na onecie i jeden na
    > > gazecie); a ostatnio wogole zlikwidowal bramke; gazeta nie zawsze
    > > dziala; poniewaz onet zlikwidowal niusy wogole bede musial
    > > pewnie zalozyc jeszcze co najmniej jeden adres na gmailu/google
    > > groups a te onetowe odejdą into void;
    > > PS: przypuszczam nie widzisz problemu (jak i niektorzy koledzy)
    > > w swoich chamskich odzywkach, dla mni ejednak dyskwalifikuje cie
    > > to jako mojego rozmowce; tak wogole to temat watku brzmi 'raytracing',
    > > juz mowilem wielokroc, mnie naprawde interesuje przede wszystkim
    > > programowanie i po to czytam i pisze na te grupy (a nie obcowanie z
    > > niedorozwinietymi intelektualnie pawianami bez polotu)
    > >
    > > kenobi
    >
    > Do tej pory nie obrazalem Ciebie. Ty mnie obraziles, wiec
    > wal sie gnojku.

    dla mnie problem jest inny, uprzejmie(*) poswiecam czas na twoja
    J-inteligencje ktora zuzytkowales na dojscie do prostych
    konkluzji ktore dla mnie z gory byly wiadome;
    tymczasem juz mowilem mnie takie rzeczy naprawde
    nie interesuja, (jak chce poobcowac z czyms na b niskim
    poziomie to moge wlaczyc wiadomosci w tv)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 24. Data: 2011-10-29 07:59:46
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: " " <f...@g...pl>

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > > praktycznie nie interesuje sie c++/c# ani javą, rozmaite
    > > decyzje projektowe jakie podejmowano przy tych jezykach
    > > absolutnie mi nie odpowiadają, a naroslo w tych jezykach
    > > tego tyle ze szkoda gadac; jak ktos lubi niech uzywa ale
    >
    > Czyli nie używał, nie widział, ale popatrzył na obrazki i mówi, że bee.
    >

    straszne błedy we wnioskowaniu, uzywalem i nauczylem
    sie c++ i c# istotnie wiecej, niz wystarczylo by mi by
    powiedziec ze nie uznaje i nie lubie; z drugiej strony
    absolutnie nie zalezy mi by kogos zniechecac, inni pisza
    i interesuja sie czyms innym, niech sie interesuja;
    np calkiem mozliwe ze do zarabiania pieniedzy na etacie
    jest to 10 razy lepsza droga niz moje dlubaniny,
    mi osobiscie podobaja sie rzeczy bardziej dla mnie ciekawe i
    oryginalne, jakby ktos z grupowiczow chcial cos popisac
    bardzioej specjalistycznie o jakichś bardziej unikalnych
    technologiach czy technikach to bardziej reflektuje,












    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 25. Data: 2011-10-29 08:19:58
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: " " <f...@g...pl>

    znalazlem kawalek kodu w necie

    local function RayQuadIntersect(vOrigin, vDirection, vPlane, vX, vY)
    local vp = vDirection:Cross(vY)

    local d = vX:DotProduct(vp)

    if (d <= 0.0) then return end

    local vt = vOrigin - vPlane
    local u = vt:DotProduct(vp)
    if (u < 0.0 or u > d) then return end

    local v = vDirection:DotProduct(vt:Cross(vX))
    if (v < 0.0 or v > d) then return end

    return Vector(u / d, v / d, 0)
    end

    aczkolwiek nie calkiem to rozumiem w sensie geometrycznym
    (za to bardzo czysto napisane w sensie programistycznym )
    i na pewno szybkie to to nie jest; chyba sprawdze



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 26. Data: 2011-10-29 10:16:37
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: " " <f...@g...pl>

    > aczkolwiek nie calkiem to rozumiem w sensie geometrycznym
    > (za to bardzo czysto napisane w sensie programistycznym )
    > i na pewno szybkie to to nie jest; chyba sprawdze
    >

    jakie te głupy są pokraczne.. nie do konca to dziala
    elipsy z rzutu swiatla na quada sa jakby jakies
    rozplaszczone, z odcieniem jakby hiperboli - ale jestem
    dobrej mysli bo wiecej dziala niz nie dziala i zawsze
    to jakies nowe mozliwosci


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 27. Data: 2011-10-29 12:52:59
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):
    > jakie te głupy są pokraczne.. nie do konca to dziala
    > elipsy z rzutu swiatla na quada sa jakby jakies
    > rozplaszczone, z odcieniem jakby hiperboli - ale jestem
    > dobrej mysli bo wiecej dziala niz nie dziala i zawsze
    > to jakies nowe mozliwosci


    zrobilem plaszczyzne w tle i jest maly improvement

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/rel27.zip

    w sumie jest to calkiem fajne, dzieli sie jaby na
    dwie polowy 1 wyszukac najblizszy punkt przeciecia,
    2 wyszukac z punktu swiatla zrzutowac na normalna i
    dodac; tylko ze zrobilem jeden z najbardziej maskrycznych
    balaganow na małych 400 linijkach kodu tak ze trzebeby
    uporzadowac, w sumie jednak klawe




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 28. Data: 2011-10-30 14:00:22
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2011 07:34:33 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    >
    >> Dnia Fri, 28 Oct 2011 15:46:01 +0000 (UTC), f...@g...pl
    >> napisał(a):
    >>
    >>> Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    >>>
    >>>> Dnia Thu, 27 Oct 2011 07:52:51 -0700 (PDT), t k napisał(a):
    >>>>
    >>>>> nigdy tym sie nie bawiłem a w sumie chetnie bym
    >>>>> popróbował; chodzi mi np o wyrenderowanie szarej
    >>>>> kuli oswietlonej w zaleznosci od pozycji i koloru
    >>>>> zrodla swiatla albo kilku swiatel albo kuli na tle
    >>>>> szescianu itp
    >>>>>
    >>>>> ktos sie tym zajmowal i moze podac konkretne
    >>>>> info ? (odsylanie do googla jest troche
    >>>>> bezprzedmiotowe bo sam sobie moge w googlu
    >>>>> sprawdzic, chodzi mi ew o jekies bardziej
    >>>>> tresciwe porady/uwagi ew jakies dobre linki,
    >>>>> lepsze nic to co na łapu-capu mozna znalezc
    >>>>> w google)
    >>>>>
    >>>>> gr. f.
    >>>>
    >>>> Ile jeszcze postaci stworzysz?
    >>>> To juz jest zenujace... i wkurzajace!
    >>>
    >>> idz skopać psa, walnij kogos dragiem, pomecz dzieci, to ci ulzy,
    >>> ode mnie naprawde nie oczekuj jednak ze bede sie tobą i kolegami na
    >>> podobnym poziomie umyslowym specjalnie interesowal i zajmowal ;
    >>> ilez cierpliwosci trzeba miec zeby tlumaczyć wszystkim glupom
    >>> ktorym to sie nie podoba czemu czasem muszę zmieniać adresy-email
    >>> - nie wiem ktory to już raz, czwarty? piąty? najdziwniejsze
    >>> ze glupy zez zenady roszcza sobie prawo do tego by im sie to
    >>> nie podobalo: moze ostatni raz? moze ktos doceni moja niewyczerpana
    >>> uprzejmosc; w skrocie - onet nie zawsze dziala, ma limity na kilka
    >>> posow dziennie z jednego maila *dlatego mam dwa na onecie i jeden na
    >>> gazecie); a ostatnio wogole zlikwidowal bramke; gazeta nie zawsze
    >>> dziala; poniewaz onet zlikwidowal niusy wogole bede musial
    >>> pewnie zalozyc jeszcze co najmniej jeden adres na gmailu/google
    >>> groups a te onetowe odejdą into void;
    >>> PS: przypuszczam nie widzisz problemu (jak i niektorzy koledzy)
    >>> w swoich chamskich odzywkach, dla mni ejednak dyskwalifikuje cie
    >>> to jako mojego rozmowce; tak wogole to temat watku brzmi 'raytracing',
    >>> juz mowilem wielokroc, mnie naprawde interesuje przede wszystkim
    >>> programowanie i po to czytam i pisze na te grupy (a nie obcowanie z
    >>> niedorozwinietymi intelektualnie pawianami bez polotu)
    >>>
    >>> kenobi
    >>
    >> Do tej pory nie obrazalem Ciebie. Ty mnie obraziles, wiec
    >> wal sie gnojku.
    >
    > dla mnie problem jest inny, uprzejmie(*) poswiecam czas na twoja
    > J-inteligencje ktora zuzytkowales na dojscie do prostych
    > konkluzji ktore dla mnie z gory byly wiadome;
    > tymczasem juz mowilem mnie takie rzeczy naprawde
    > nie interesuja, (jak chce poobcowac z czyms na b niskim
    > poziomie to moge wlaczyc wiadomosci w tv)

    Wielokątność - to nie figura geometryczna, a posiadanie wiele kont w jedym
    serwisie.
    Jezeli, ze wzgledow technicznych, jak to mowisz, masz wiele kont, to mozna
    skorzystac z unikatu, jakim jest _nick_.
    Nie rozuemiem tez odpowiadania samemu sobie.
    Idac dalej. Dlaczego odpowiadajac sam sobie wklejasz kod, ktory to naprawde
    interesuje Ciebie. Itd., itp.
    Kiedys wyslalem Tobie linka, ktory traktowal o zjawisku mowienia do samego
    siebie...


  • 29. Data: 2011-10-30 14:43:49
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: " " <f...@g...pl>

    > >
    > > dla mnie problem jest inny, uprzejmie(*) poswiecam czas na twoja
    > > J-inteligencje ktora zuzytkowales na dojscie do prostych
    > > konkluzji ktore dla mnie z gory byly wiadome;
    > > tymczasem juz mowilem mnie takie rzeczy naprawde
    > > nie interesuja, (jak chce poobcowac z czyms na b niskim
    > > poziomie to moge wlaczyc wiadomosci w tv)
    >
    > Wielokątność - to nie figura geometryczna, a posiadanie wiele kont w jedym
    > serwisie.
    > Jezeli, ze wzgledow technicznych, jak to mowisz, masz wiele kont, to mozna
    > skorzystac z unikatu, jakim jest _nick_.
    > Nie rozuemiem tez odpowiadania samemu sobie.
    > Idac dalej. Dlaczego odpowiadajac sam sobie wklejasz kod, ktory to naprawde
    > interesuje Ciebie. Itd., itp.
    > Kiedys wyslalem Tobie linka, ktory traktowal o zjawisku mowienia do samego
    > siebie...

    ludzie wymyslaja tyle glupot ze z mojego punktu widzenia
    robia wrazenie troche puknietych gdy poruszaja np wlasnie te
    tematy jak wyzej i wymyslaja tu nie wiadomo dlaczego jakies
    hece, a takie glupowate czepianie sie mnie mnie z kolei czasm
    mocno rozdraznia;
    naprawde nie chce mi sie wyjasniac w nieskonczonosc
    tego co jest dosyc oczywiste:
    1) poslugiwanie sie wieloma nikow jest fajne z wielu
    powodow i wymysle na pewno jeszcze wiele, nie mam zamiaru
    z tego rezygnowac (nie wymyslam tez zadnych 'postaci', pisze
    zawsze normalnie w swoim imieniu aczkolwiek czasem niektore
    niki npp Alter Amonu czy SLAMAZAR bardziej mi odpowiadaja
    a czasem inne, saint fir na przyklad)
    2) na poslugiwaniu sie wielo mailami mi nie zalezy ale
    pisalem czemu do tego jestem zmuszony, akurat poniewaz onet
    zlikwidowal bramke bede wogole musial pewnie zalozyc np dwa
    nowe maile jeden na gmailu i ew jeszcze jeden na gazecie
    3) nie odpowiadam sam sobie tylko uzupelniam wypowiedz,
    jak chce cos dodac, to co mialbym stac i sie bac usupelnic
    wypowiedz?, nie wiem kto ma z tym problem - nie ma tu problemu;
    4) nie produkuje specjalnie duzo offtopikow a mz wiecej pisze
    na temat niz przecietnie, grupy traca podobno na popularnosci
    i mozna by je troche rozruszac byle trzymac stsosunek T/OT
    w rozsadnych granicach; niestety wielu grupowiczow nie
    trzyma rozsadnego poziomu - nic na to nie poradze, mz
    poprawny kierunek rozwoju tej grupy to skupienie sie na
    merytorycznych tematach i okolomerytorycznych bo np
    rozmowy o ritchiem czy mccarthym albo wiesci jak to jest
    w maeryce czy na wyspach itd mz ciekawe; czepianie sie
    mine i wymyslanie glupot na moj temat (a czym ktos glupszy
    tym wiecej glupot wymysla) nie jest mz rozsadne, 10 lat
    uzywam juz usenetu i poki co jest ok, to calkiem dobre
    miejsce czasami by podyskutowac, pomyslec czy nawet
    opublikowac jakies 'wyniki' od czasu do czasu






    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 30. Data: 2011-10-30 14:48:19
    Temat: Re: simple ray tracing
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Potok bez zasad ortografii - nie czytam takich.
    Nie masz swiadomosci, ze piszac w 'swoj sposob' masz w dupie czytajacych?
    Nie czytam dalej.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: