  • 1. Data: 2016-12-11 12:08:48
    Temat: simatic S300 - kilka pytan
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Dzien dobry.
    Wiem ze istnieje google ale moze dobra dusza mi pomoze i oszczedzi czytania
    produtow marketingowcow.
    Jest sobie tytulowy S300 + distributed peryferials (mam dokladny numer ale
    teraz nie pamietam) i jest sobie cały projekt który jest podobno w niego
    wgrany (projekt zrobiony w stepie 7) czy ten projekt da sie otworzyć za
    pomoca step 7 lite ? Chciałbym ocenić stopień zajecia zasobów sterownika
    przez tą aplikacje. Drugie pytanie czy dysponując step 7 litle da sie
    podlaczyć do wymienionego S300 i modyfikować istniejącą w nim aplikację czy
    też aplikacja stworzona za pomoca step 7 moze byc zmieniana tylko za pomoca
    step 7.
    Czy moze ktoś polecić jakiś materiał w którym jest opisane co jest co i do
    czego służy w tym całym siemensowym wynalzku tj. jakie oprogramowanie od
    czego - jakie moduły do czego itp..?
    pozdrawiam.
    m.

  • 2. Data: 2016-12-11 17:39:15
    Temat: Re: simatic S300 - kilka pytan
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 12:08, michal pisze:
> [...]
    > czego służy w tym całym siemensowym wynalzku tj. jakie oprogramowanie od

    A co to jest "distributed peryferials"? bo nie miałem okazji.
    A poza tym, my mamy za Ciebie szukać czy jak? No lenistwo na całego tej
    młodzieży.
    Sprawdź po prostu, skąd mamy wiedzieć co za sprzęt masz. Jeden napisze
    TAK, a się okaże że masz ET200S czy CP340 i już nie jest on obsługiwany.
    http://www.plcdev.com/step_7_lite_professional_diffe
    rences

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-12-11 18:59:18
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest "distributed peryferials"? bo nie miałem okazji.
    normalnie. różne I/O na profibusie - a jak to sie nazywa po siemensowemu to
    nie wiem
    wydawało mi sie że tak.

    Dziekuje za linka.

    m.