  • 1. Data: 2016-12-11 23:27:10
    Temat: OT troll sprzedaje auto?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://www.olx.pl/oferta/wyprzedaz-weekendowa-najta
    niej-w-pl-okazja-vectra-CID5-IDj4r0Z.html#b0b5d0b8db

    Włodek ;-)

  • 2. Data: 2016-12-11 23:46:10
    Temat: Re: OT troll sprzedaje auto?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > https://www.olx.pl/oferta/wyprzedaz-weekendowa-najta
    niej-w-pl-okazj
    > a-vectra-CID5-IDj4r0Z.html#b0b5d0b8db
    >
    > Włodek ;-)

    a co to? autokomis? :)

    https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1tcrX/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-12-12 17:08:12
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:584dd2bf$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...
    > https://www.olx.pl/oferta/wyprzedaz-weekendowa-najta
    niej-w-pl-okazja-vectra-CID5-IDj4r0Z.html#b0b5d0b8db

    > Włodek ;-)

    Taa...
    1KM, nie ma siły... Heh... szalało się po wiejskiej drodze, silnik nie
    wytrzymał, stracił kompresję, a przez to moc... Może z domu do kościoła po
    drugiej stronie ulicy dojedzie...?

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 4. Data: 2016-12-12 22:44:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a co to? autokomis? :)
    >
    > https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1tcrX/

    biorąc pod uwagę, że chce sprzedać działkę po 6 zeta za metr (1,5ha) to
    jest potrzebowski jeśli chodzi o kase. Fundamenty w działce i
    niezakończona budowa więc albo zadłużył się i potrzebuje na cito kasy
    albo nie wiem:)

  • 5. Data: 2016-12-13 18:38:26
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest potrzebowski jeśli chodzi o kase. Fundamenty w działce i
    > niezakończona budowa więc albo zadłużył się i potrzebuje na cito kasy albo

    Poza tym, zwróćcie uwagę - rejestracja auta jest z Lublina, gdzie Lublin,
    gdzie Siedlce...?
    Więc albo lewy komis, albo... (ale to nie ja prowadzę śledztwo).

  • 6. Data: 2016-12-13 18:52:23
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    HF5BS wrote:

    > Poza tym, zwróćcie uwagę - rejestracja auta jest z Lublina, gdzie
    > Lublin, gdzie Siedlce...?
    > Więc albo lewy komis, albo... (ale to nie ja prowadzę śledztwo).

    To jeszcze o niczym nie świadczy, kilku kolegów ma porejestrowane auta
    w odległych miejscowościach ze względu na niższe koszty ubezpieczenia.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2016-12-13 20:06:56
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > To jeszcze o niczym nie świadczy,

    W rzeczy samej!

    > kilku kolegów ma porejestrowane auta
    > w odległych miejscowościach ze względu na niższe koszty ubezpieczenia.

    Mnie nie chodzi o to, że auto jest ten-tego gdzie indziej, tylko o
    zestawienie "sytuacyjne". Wszystko razem do kupy wygląda mi jak miejsce,
    gdzie wozy zostały ściągnięte skądś i stamtąd dopiero idą dalej, nie wiem,
    czy to by pod odpady, złom, itd. nie podeszło...?
    Mój kolega z Poznania, miał auto zajejestrowane w Warszawie, a używał w
    P-niu, bo "lizing", takie tam. Ale jego auto, poza drobnymi problemami z
    sondą lambda, było sprawne.

  • 8. Data: 2016-12-14 00:32:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdzie Siedlce...?
    > Więc albo lewy komis, albo... (ale to nie ja prowadzę śledztwo).

    LLU to powiat Łuków, sąsiadujący z powiatem siedleckim. Czyli bardzo blisko.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2016-12-14 02:43:50
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:58508485$0$639$65785112@news.neostrada.pl...

    > LLU to powiat Łuków, sąsiadujący z powiatem siedleckim. Czyli bardzo
    > blisko.

    Ano chyba, że tak... Choć mimo to wrażenie jest cokolwiek osobliwe. Ale
    niech będzie.