  • Data: 2013-06-12 22:57:18
    Temat: Re: siłownik zamka bagaznika
    Od: "inteligentny" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA1DB84DE8DDD0elektronik@localhost.net...
    > macie jakies sprawdzone?
    >
    > Czy ten to wielki szit czy ujdzie? Ludzie piszą na forach że w
    > niektórych samochodach jest zbyt słaby.

    mialem to kupic ale nie kupilem, sam chetnie sie dowiem?

    Oto chodzi ze co mi z tego, od alarmu mam dodatkowy kanal lecz to mi
    odblokuje tylko zameki a i tak musze podniec klape trzymajac reke i tak tam
    gdzie jest klamka, wiec wiele sobie nie ulatwiam, takze z pomyslu
    zrezygnowalem.

    Masz 10 dni na zwrot jakby co jesli nie zrobisz sladow uzywania (moze byc to
    trudne), co auto to inna sila - zmierz nie wiem jakims miernikiem popytaj na
    forach danego modelu auta czy ktos nie ma...