-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik przyszlosci
Date: Mon, 26 Nov 2012 09:38:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <k8v9pe$ipi$1@node1.news.atman.pl>
References: <5...@g...com>
<k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl> <k8lg4k$6s4$1@news.task.gda.pl>
<k8nb2o$6g4$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<k8ns9t$n57$1@node2.news.atman.pl> <k8o01g$bbb$1@news.task.gda.pl>
<k8o51u$vji$1@node2.news.atman.pl> <k8t7jj$e91$4@news.task.gda.pl>
<k8to29$6u2$1@node2.news.atman.pl> <k8tu4k$7el$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1353919086 19250 212.106.153.200 (26 Nov 2012 08:38:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Nov 2012 08:38:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <k8tu4k$7el$1@news.task.gda.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473860
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:k8tu4k$7el$...@n...task.gda.pl...
> Ok. To ja tobie zadam: cóż takiego porywająco użytecznego jest w tym, że
> silnik elektryczny ma tak potężny moment obrotowy od zera? Jak to ma
> zachęcić zwykłego miejskiego kierowcę?
No to obrazkowo: Ruszasz ze świateł naciskasz gaz, przyspieszasz do 60,,
zwalniasz do 30 itd. codzienna jazda w korku - bez ciągłego wachlowania
drążkiem zmiany biegów. Czyli wszystkie zalety automatu, a jednocześnie brak
jego wad - nie ma starty czasu, aż komputer pomyśli co chciałeś zrobić,
żadnych kick downów itd. To samo z hamowaniem silnikiem - płynnie aż do
końca - bez konieczności redukcji.
> Ma startować w wyścigach na 1/4 mili? W codziennej eksploatacji to ani
> ziębi, ani grzeje.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.12 22:07 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 26.11.12 23:46 Tomasz Pyra
- 29.11.12 17:25 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-09 Katowice => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Dlaczego szybko będzie o jedną organizację terrorystyczną mniej w UE? ["Sukcesy" walki z terroryzmem w Syrii]
- 2024-12-09 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-09 Gdańsk => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)
- 2024-12-09 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=