-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik przyszlosci
Date: Mon, 26 Nov 2012 09:38:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <k8v9pe$ipi$1@node1.news.atman.pl>
References: <5...@g...com>
<k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl> <k8lg4k$6s4$1@news.task.gda.pl>
<k8nb2o$6g4$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<k8ns9t$n57$1@node2.news.atman.pl> <k8o01g$bbb$1@news.task.gda.pl>
<k8o51u$vji$1@node2.news.atman.pl> <k8t7jj$e91$4@news.task.gda.pl>
<k8to29$6u2$1@node2.news.atman.pl> <k8tu4k$7el$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1353919086 19250 212.106.153.200 (26 Nov 2012 08:38:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Nov 2012 08:38:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <k8tu4k$7el$1@news.task.gda.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473860
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:k8tu4k$7el$...@n...task.gda.pl...
> Ok. To ja tobie zadam: cóż takiego porywająco użytecznego jest w tym, że
> silnik elektryczny ma tak potężny moment obrotowy od zera? Jak to ma
> zachęcić zwykłego miejskiego kierowcę?
No to obrazkowo: Ruszasz ze świateł naciskasz gaz, przyspieszasz do 60,,
zwalniasz do 30 itd. codzienna jazda w korku - bez ciągłego wachlowania
drążkiem zmiany biegów. Czyli wszystkie zalety automatu, a jednocześnie brak
jego wad - nie ma starty czasu, aż komputer pomyśli co chciałeś zrobić,
żadnych kick downów itd. To samo z hamowaniem silnikiem - płynnie aż do
końca - bez konieczności redukcji.
> Ma startować w wyścigach na 1/4 mili? W codziennej eksploatacji to ani
> ziębi, ani grzeje.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.12 22:07 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 26.11.12 23:46 Tomasz Pyra
- 29.11.12 17:25 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod