eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik przyszlosciRe: silnik przyszlosci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: silnik przyszlosci
    Date: Mon, 26 Nov 2012 09:38:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <k8v9pe$ipi$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5...@g...com>
    <k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl> <k8lg4k$6s4$1@news.task.gda.pl>
    <k8nb2o$6g4$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <k8ns9t$n57$1@node2.news.atman.pl> <k8o01g$bbb$1@news.task.gda.pl>
    <k8o51u$vji$1@node2.news.atman.pl> <k8t7jj$e91$4@news.task.gda.pl>
    <k8to29$6u2$1@node2.news.atman.pl> <k8tu4k$7el$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1353919086 19250 212.106.153.200 (26 Nov 2012 08:38:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Nov 2012 08:38:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <k8tu4k$7el$1@news.task.gda.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473860
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k8tu4k$7el$...@n...task.gda.pl...

    > Ok. To ja tobie zadam: cóż takiego porywająco użytecznego jest w tym, że
    > silnik elektryczny ma tak potężny moment obrotowy od zera? Jak to ma
    > zachęcić zwykłego miejskiego kierowcę?

    No to obrazkowo: Ruszasz ze świateł naciskasz gaz, przyspieszasz do 60,,
    zwalniasz do 30 itd. codzienna jazda w korku - bez ciągłego wachlowania
    drążkiem zmiany biegów. Czyli wszystkie zalety automatu, a jednocześnie brak
    jego wad - nie ma starty czasu, aż komputer pomyśli co chciałeś zrobić,
    żadnych kick downów itd. To samo z hamowaniem silnikiem - płynnie aż do
    końca - bez konieczności redukcji.

    > Ma startować w wyścigach na 1/4 mili? W codziennej eksploatacji to ani
    > ziębi, ani grzeje.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: