-
Received: by 10.49.26.39 with SMTP id i7mr174559qeg.18.1353600049978; Thu, 22 Nov
2012 08:00:49 -0800 (PST)
Received: by 10.49.26.39 with SMTP id i7mr174559qeg.18.1353600049978; Thu, 22 Nov
2012 08:00:49 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.b
bs-scene.org!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
iganews.com!i9no8764881qap.0!news-out.google.com!gf5ni2982588qab.0!nntp.google.
com!i9no8764873qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not
-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 22 Nov 2012 08:00:49 -0800 (PST)
In-Reply-To: <k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.213.118.2;
posting-account=_5lhygoAAACj0nxXedXDBYzfys86e22z
NNTP-Posting-Host: 91.213.118.2
References: <5...@g...com>
<k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: silnik przyszlosci
From: g...@g...com
Injection-Date: Thu, 22 Nov 2012 16:00:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473407
[ ukryj nagłówki ]
> Myślę, że nawet rozsądnie byłoby zamiast np. 1,5 bez turbo montować w takim
> elektryku 1,0 z turbo. 2 cylindry wystarczą więc mamy malutki silniczek
> który mało waży i zajmuje mało miejsca.
teoretycznie daloby sie zrobic ten silnik tak zamontowac z tylu aby bylo
"wyjmowalny", razem z bakiem, pradnica, przetwornica.
Ze dwie wajchy, wtyczki, szybkozlaczki od plynu chlodniczego i caly zespol osiada nam
na ziemi. Mozemy go przetoczyc pod sciane.
W rezultacie mamy wiekszy bagaznik :)
A tak swoja droga - takie auto (tzn akumulatory + generator) mogloby sluzyc za
zasilanie awaryjne w domu, w razie by co.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.12 17:07 Cavallino
- 22.11.12 17:08 Jakub Witkowski
- 22.11.12 17:21 tÎż
- 22.11.12 17:57 Hants
- 22.11.12 18:49 Cavallino
- 22.11.12 19:26 Iksiński
- 22.11.12 20:12 newsman
- 22.11.12 20:44 Marcin N
- 22.11.12 21:32 RoMan Mandziejewicz
- 22.11.12 21:35 RoMan Mandziejewicz
- 22.11.12 21:43 Maciek
- 22.11.12 21:44 Maciek
- 22.11.12 22:31 RoMan Mandziejewicz
- 22.11.12 22:31 tÎż
- 22.11.12 22:32 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=