-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: Czarek <c...@n...fm>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: silnik krokowy jako wskazówka
Date: Wed, 11 Nov 2009 22:02:19 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 29
Message-ID: <hdf8oh$2l3$3@news.dialog.net.pl>
References: <7...@m...uni-berlin.de>
<v...@4...com>
<9...@u...googlegroups.com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<3...@u...googlegroups.com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<n...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<9...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<f...@4...com>
<s...@f...lasek.waw.pl> <hdb2od$138e$1@news.mm.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl> <hdeuas$jok$1@news.mm.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl> <hdf47t$nnb$1@news.mm.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-113-120.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.dialog.net.pl 1257973330 2723 78.8.113.120 (11 Nov 2009 21:02:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2009 21:02:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.4pre)
Gecko/20090915 Thunderbird/3.0b4
In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:575404
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2009-11-11 21:35, Jarosław Sokołowski napisał/a:
>
> W czterocylindrowym silniku z gaźnikiem (nie wiem co tam jest w seicento)
> można się bez tego obejść i strzelać iskrą zawsze gdy tłok jest u góry,
> czyli w dwóch cylindrach na raz. Bez sterowania z wałka rozrządu można
> to oblecieć, da się wszystko załatwić kołem zamachowym. Ale jeśli trzeba
> sterować wtryskiem paliwa do cylindrów (obojętne czy to diesel czy benzyna),
> to musi być coś pracującego w rytm rozrządu (czyli dwa razy wolniej od wału
> głównego).
>
Nie musi być silnik czterocylindrowy - już "maluchy" miały cewki
dwubiegunowe i iskra była w danym cylindrze 2 razy częściej niż to
wymagane - pod koniec suwu sprężania i wydechu. W układzie zapłonowym
nie było rozdzielacza a cewka była tzw. dwubiegunowa (2 wyjścia WN -
każde dla jednego cylindra)
--
Cz.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.09 21:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=