eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy jako wskazówkaRe: silnik krokowy jako wskazówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Date: Wed, 11 Nov 2009 22:02:19 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 29
    Message-ID: <hdf8oh$2l3$3@news.dialog.net.pl>
    References: <7...@m...uni-berlin.de>
    <v...@4...com>
    <9...@u...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <n...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <f...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hdb2od$138e$1@news.mm.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hdeuas$jok$1@news.mm.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hdf47t$nnb$1@news.mm.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-113-120.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1257973330 2723 78.8.113.120 (11 Nov 2009 21:02:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2009 21:02:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.4pre)
    Gecko/20090915 Thunderbird/3.0b4
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:575404
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-11-11 21:35, Jarosław Sokołowski napisał/a:

    >
    > W czterocylindrowym silniku z gaźnikiem (nie wiem co tam jest w seicento)
    > można się bez tego obejść i strzelać iskrą zawsze gdy tłok jest u góry,
    > czyli w dwóch cylindrach na raz. Bez sterowania z wałka rozrządu można
    > to oblecieć, da się wszystko załatwić kołem zamachowym. Ale jeśli trzeba
    > sterować wtryskiem paliwa do cylindrów (obojętne czy to diesel czy benzyna),
    > to musi być coś pracującego w rytm rozrządu (czyli dwa razy wolniej od wału
    > głównego).
    >
    Nie musi być silnik czterocylindrowy - już "maluchy" miały cewki
    dwubiegunowe i iskra była w danym cylindrze 2 razy częściej niż to
    wymagane - pod koniec suwu sprężania i wydechu. W układzie zapłonowym
    nie było rozdzielacza a cewka była tzw. dwubiegunowa (2 wyjścia WN -
    każde dla jednego cylindra)

    --
    Cz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.11.09 21:15 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: