  • 1. Data: 2009-07-29 14:05:42
    Temat: silnik do VN 1500 '93 szukam
    Od: RedBaron vel ZetKa <z...@t...pl>

    Witam wszystkich po ładnych paru latach nieobecnosci....szczególnie
    wszystkich Pierników ! (pewnie juz nadgryzieni przez myszy ... ale czy
    jest jeszcze ktos z Tamtych czasów ??) ... chwilowo historia
    zatoczyła koło i znów tu jestem .... przy okazji szukam dla kolegi
    jak w temacie ... :)

  • 2. Data: 2009-07-29 14:38:20
    Temat: Re: silnik do VN 1500 '93 szukam
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "RedBaron vel ZetKa"
    Witam wszystkich po ładnych paru latach nieobecnosci....szczególnie
    wszystkich Pierników !

    He he zywy mastadont :)
    Witaj

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-07-29 16:32:03
    Od: Arni <a...@N...spam>

    RedBaron vel ZetKa pisze:
    > Witam wszystkich po ładnych paru latach nieobecnosci....szczególnie
    > wszystkich Pierników ! (pewnie juz nadgryzieni przez myszy ... ale czy
    > jest jeszcze ktos z Tamtych czasów ??)

    nie, tu wszyscy sami nowi na chinskich skuterach :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-07-29 21:08:52
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    RedBaron vel ZetKa <z...@t...pl> wrote:

> [...]
    >wszystkich Pierników ! (pewnie juz nadgryzieni przez myszy ... ale czy
    >jest jeszcze ktos z Tamtych czasów ??) ... chwilowo historia

    O choroba, to niemozliwe:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2009-07-30 08:57:06
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Jacot pisze:

    > O choroba, to niemozliwe:)

    Tez przecieram oczy swe ze zdumienia ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2009-08-01 04:31:14
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    RedBaron vel ZetKa napisał(a):
    > Witam wszystkich po ładnych paru latach nieobecnosci....szczególnie
    > wszystkich Pierników ! (pewnie juz nadgryzieni przez myszy ... ale czy
    > jest jeszcze ktos z Tamtych czasów ??)...

    No wiesz?! :)

    > chwilowo historia
    > zatoczyła koło i znów tu jestem...

    No i bomba! Ale aparatu nie rzuciles w kat? Szkoda by bylo... :)

  • 7. Data: 2009-08-02 05:12:40
    Od: RedBaron vel ZetKa <z...@t...pl>

    dziekuje za pamiec i powitanie ... moze faktycznie gdzies na
    szlaku ... ale jakoś dupa miekka mi sie zrobiła przez te lata ( może
    od patrzenia na te naprawdę miękkie...:) ) i dalekich tras nie robie
    (jeszcze!)

  • 8. Data: 2009-08-13 09:00:28
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    RedBaron vel ZetKa napisał(a):
    > dziekuje za pamiec i powitanie ... moze faktycznie gdzies na
    > szlaku ... ale jakoś dupa miekka mi sie zrobiła przez te lata ( może
    > od patrzenia na te naprawdę miękkie...:)

    Jakie tam miekkie?! Toc calkiem jedrne i chrupiace sie zdawaly ;)

    > i dalekich tras nie robie (jeszcze!)

    I tego sie trzymajmy :) Jakby cos, to zapraszam do siebie na wies :)