-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Date: Sun, 26 Jun 2011 20:19:05 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 17
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <iu0ej5$oa4$1@inews.gazeta.pl>
<iu0kff$976$1@inews.gazeta.pl>
<4e044043$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl>
<4e046537$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iu1okj$6s0$8@inews.gazeta.pl> <iu2u3j$ljh$1@inews.gazeta.pl>
<4...@n...home.net.pl> <iu486m$6of$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iu567n$hal$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iu793g$78f$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1309112521 39398 89.79.222.130 (26 Jun 2011 18:22:01 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 18:22:01 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379350
[ ukryj nagłówki ]On 2011-06-26, Michał <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
>> > Przy koło 3g trudno jest utrzymać większa lustrzankę
>> > (nikon D60) na w miarę wyprostowanej ręce i robić fotki
>> > (testowałem ;) ) ale nie głowę.
>>
>> Na takiej kolejce zdecydowana większość przeciążenia działa po linii
>> kręgosłupa, a nie w poprzek niej jak w wypadku.
>
> tak, a tam (w tej osi) limity wytrzymałości (zwykłego) człowieka są 15g
> na boki 30g a przód 45g
Co innego limit wytrzymałości, co innego utrzymać głowę przy
różnie skierowanym i niespodziewanym obciążeniu.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.11 11:46 Massai
- 27.06.11 16:42 Jakub Witkowski
- 28.06.11 09:55 MichałG
- 28.06.11 12:12 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS