  • 1. Data: 2015-08-09 22:54:03
    Temat: seti - sciema?
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Niedawno z racji tego, że marnował się serwer przystąpiłem do seti@home
    - pierwszy raz w życiu, choć pamiętam ten projekt chyba od zawsze.
    Dlaczego obróbka tego 300 parę kilowego pliczku (i zapisanego tekstowo)
    trwa aż tyle? (kilka godzin i to przy udziale koprocesora graficznego,
    którego nie mam) Ja rozumiem - kilkanaście lat temu to się zostawiało
    komputer na noc żeby przerobić kilka utworów ma mp3 - ale dzisiaj?
    Z tego co czytałem - tam jest poszukiwane kilka rzeczy: nagły wzrost
    sygnału, triplety amplitudy (jak zwał, tak zwał), sygnały okresowe itp.
    - to powinno trwać sekundę i to zakładając że ktoś to nabazgrał w
    javascripcie. Przy odpowiednim "sprzętowym" podejściu powinno się takie
    sygnały wyłapywać na bieżąco przy odbiorniku a nie zapisywane na taśmie
    (!) rozsyłać do komputerów na całym świecie.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2015-08-09 23:00:54
    Temat: Re: seti - sciema?
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-08-09 o 22:54, Mirek pisze:
    > Niedawno z racji tego, że marnował się serwer przystąpiłem do seti@home
    no chyba nie na tą grupę chciałeś?

  • 3. Data: 2015-08-09 23:05:03
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 09.08.2015 o 23:00, Jawi pisze:

    > no chyba nie na tą grupę chciałeś?

    Chciałem dobrze. A co - tutaj o cukrzycy i schizofrenii można a o
    przetwarzaniu sygnałów już nie?

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2015-08-09 23:13:02
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w
    news:55c7bf87$0$27514$65785112@news.neostrada.pl ...
    :
    : no chyba nie na tą grupę chciałeś?
    :

    Najlepiej kierować takie pytania na forum BOINC, dość rozbudowane i aktywne:
    odpowiednim działem będzie chyba ten:
    http://www.boincatpoland.org/smf/boinc/

    A tak poza tym, to warto się wziąć w tym udział! Jeżeli posiadasz wolne moce
    obliczeniowe -- dołącz do projektu BOINC -- przetwarzania rozproszonego,
    wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów. Lista
    kilkudziesięciu takich -- dostępna tu:
    http://www.boincatpoland.org/wiki/Lista_projekt%C3%B
    3w

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 5. Data: 2015-08-10 14:04:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Aug 2015 22:54:03 +0200, Mirek napisał(a):
> [...]
    > sygnały wyłapywać na bieżąco przy odbiorniku a nie zapisywane na taśmie
    > (!) rozsyłać do komputerów na całym świecie.

    A proglamu zrodlowego gdzies tam nie ma ?

    Bo jak na kilkadziesiat tysiecy probek, to faktycznie cos dziwne.
    Transformata Fouriera powinna byc tam podstawa - ale to nie sa
    godziny.

    Moze program zasysa dodatkowe 300MB ?

    J.

  • 6. Data: 2015-08-10 14:14:54
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 10.08.2015 o 14:04, J.F. pisze:

    > A proglamu zrodlowego gdzies tam nie ma ?

    Przyznam się że nie szukałem - liczyłem na to, że ktoś tu wie albo nawet
    maczał w tym palce ;)

    > Moze program zasysa dodatkowe 300MB ?

    Nie zasysa. Wyraźnie piszą co i jak. Zresztą mam pełen monitoring tego
    komputera i nic nie idzie oprócz tych pliczków, które widzę.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2015-08-10 15:06:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Aug 2015 14:04:17 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A proglamu zrodlowego gdzies tam nie ma ?

    A w końcu udostępnili?
    Jak to startowało 20 lat temu, to nie publikowali źródeł aby nie
    powstawały z nich fałszujące (celowo) wynik klienci.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-08-12 19:20:44
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Jak to startowało 20 lat temu, to nie publikowali źródeł aby nie
    > powstawały z nich fałszujące (celowo) wynik klienci.

    I jeszcze by się któryś niepotrzebnie dowiedział, że bombę atomową
    optymalizuje. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2015-08-12 19:39:40
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 12.08.2015 Piotr Wyderski <p...@n...mil> napisał/a:

    > I jeszcze by się któryś niepotrzebnie dowiedział, że bombę atomową
    > optymalizuje. :-)
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Kod źródłowy jest dostępny od dawna, a może i jeszcze dłużej.
    https://setiathome.berkeley.edu/sah_porting.php