  • 1. Data: 2012-02-14 13:24:54
    Temat: serwis hamulca
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Powitać

    Przy wymianie klocków okazało się że nie mam w tylnym zacisku blaszek
    między tłoczkami a klockami. Tak zwanych "anti-chatter shims".

    http://www.dropbox.com/ga...amulec?h=eb81db

    Miałem problem z piszczącym tylnym hamulcem, brak tych blaszek może być
    winowajcą. W suzuki za jedną blaszkę chcą 52zł, czyli komplet 104zł :/
    Więc albo szukać używek, ale to raczej cały zacisk ludzie sprzedają.
    Albo dorobić samemu. Pytanie co to za blaszka? Stalowa? Ocynkowana? O
    jakiej grubości? Jak ktoś może pomóc będę wdzięczny.
    Moto to gs500e z 93roku.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-02-14 13:29:01
    Temat: Re: serwis hamulca
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    poprawny link:
    https://photos-1.dropbox.com/i/o/AaBRsVOYIbOxWFFDJZe
    tYQ4od5vQ5lv-Kgt9GTBFQpQ/7114795/1329314400/0943407/
    hamulec.jpg

  • 3. Data: 2012-02-14 13:30:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-14 14:24, Zyga pisze:

> [...]
    > Albo dorobić samemu. Pytanie co to za blaszka? Stalowa? Ocynkowana? O
    > jakiej grubości? Jak ktoś może pomóc będę wdzięczny.

    Posmaruj tyl klockow pasta miedziana za 15 pln i tez nie beda piszczec.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-02-14 14:03:40
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Powitać

    >Przy wymianie klocków okazało się że nie mam w tylnym zacisku blaszek
    >między tłoczkami a klockami. Tak zwanych "anti-chatter shims".

    >http://www.dropbox.com/ga...amulec?h=eb81db

    http://www.cheapcycleparts.com/model_years/3617-suzu
    ki-1993--gs500e/assemblies/124915

    Przy dzisiejszym kursie dolara zapłacisz ok 55 zł za obie + wysyłka.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-02-14 14:20:34
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-02-14 14:30, Kuczu pisze:
    > Posmaruj tyl klockow pasta miedziana za 15 pln i tez nie beda piszczec.

    Już próbowałem, nic to nie dało.
    Może piszczy nie klocek - tłoczek tylko tarcza - klocek? Tarcza ma spore
    "koleiny".
    Mówisz Kuczu aby zlać tą blaszkę? Do czego ona właściwie jest?

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2012-02-14 14:23:42
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-02-14 15:03, Yogi(n) pisze:
    > http://www.cheapcycleparts.com/model_years/3617-suzu
    ki-1993--gs500e/assemblies/124915

    > Przy dzisiejszym kursie dolara zapłacisz ok 55 zł za obie + wysyłka.

    Unfortunately, at this time we only ship to the United States and
    Canada, although orders placed through Paypal may be shipped to Puerto
    Rico. We are currently unable to ship to any other countries or U.S.
    territories. We apologize for any inconvenience this may cause.

    Wiem, można przez znajomych w stanach, ale imo nie warte zachodu, lepiej
    kupić używany zacisk w kraju.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2012-02-14 14:26:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Zyga napisał(a):
    > Może piszczy nie klocek - tłoczek tylko tarcza - klocek? Tarcza ma spore
    > "koleiny".

    niektore klocki tak maja ze piszcza, natura taka ich

    > Mówisz Kuczu aby zlać tą blaszkę? Do czego ona właściwie jest?

    Wlasnie do niepiszczenia :)

    Ja bym olal, ile tego tylnego uzywasz na codzien?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2012-02-14 14:35:25
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    > niektore klocki tak maja ze piszcza, natura taka ich

    na różnych klockach piszczało

    > Wlasnie do niepiszczenia :)
    >
    > Ja bym olal, ile tego tylnego uzywasz na codzien?

    prawie wcale. ale jak już użyje to pisk niemiłosierny. Swego czasu
    używałem go świadomie, co by zwrócić uwagę pieszego czy coś, ale z
    czasem zaczęło mnie to po prostu wk..wiać.
    To co, może wsadzę tam jakąś blaszkę 0,8mm, ocynkowaną, przecież
    zaszkodzić nie zaszkodzi.

    Zyga

  • 9. Data: 2012-02-14 14:43:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Zyga napisał(a):
    > To co, może wsadzę tam jakąś blaszkę 0,8mm, ocynkowaną, przecież
    > zaszkodzić nie zaszkodzi.

    no nie, ino zeby miala dziurki na bolce, zeby nie wypadnela

    no i jak tarcza ma rowki to tez moze przez to piszczec, do wymiany, a
    najlepiej caly motocykl wymien ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead