    Date: Tue, 14 Feb 2012 15:35:25 +0100
    From: Zyga <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: serwis hamulca

    > niektore klocki tak maja ze piszcza, natura taka ich

    na różnych klockach piszczało

    > Wlasnie do niepiszczenia :)
    >
    > Ja bym olal, ile tego tylnego uzywasz na codzien?

    prawie wcale. ale jak już użyje to pisk niemiłosierny. Swego czasu
    używałem go świadomie, co by zwrócić uwagę pieszego czy coś, ale z
    czasem zaczęło mnie to po prostu wk..wiać.
    To co, może wsadzę tam jakąś blaszkę 0,8mm, ocynkowaną, przecież
    zaszkodzić nie zaszkodzi.

    Zyga