  • 11. Data: 2012-12-31 13:41:45
    Temat: Re: serwis Samsunga
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Wgraj lepiej przed oddaniem fabryczny. Bo mogą go wgrać za Ciebie. ;-)

    A niech sobie wgrywają :) i tak sobie potem sam zmienie, ważne żeby nie
    starali się odrzucać na nie firmowy FW :)

  • 12. Data: 2012-12-31 13:44:32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-31, o godz. 13:41:45
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > A niech sobie wgrywają :) i tak sobie potem sam zmienie, ważne żeby
    > nie starali się odrzucać na nie firmowy FW :)

    Tu jest loteria czy zmieniony firmware uznają za złamanie gwarancji czy
    też nie - lepiej wgrać fabryczny o ile telefon na gwarancji.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2012-12-31 13:47:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Tu jest loteria czy zmieniony firmware uznają za złamanie gwarancji czy
    > też nie - lepiej wgrać fabryczny o ile telefon na gwarancji.

    Ma jakoś do marca o ile pamiętam, muszę FA znaleźć, podjadę do nich do Janek
    i zapytam zanim oddam, mam tam 2km z firmy tylko znajdę ich adres :)

  • 14. Data: 2012-12-31 14:28:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 13:33:07 +0100, Chris napisał(a):
    > Tak mi się coś kojarzyło ... ciekawe co powiedzą na zmieniony rom :) ale w
    > sumie chce reklamować mechanikę a nie soft.

    A skad pewnosc ze soft jest dobry i dobrze przyciski obsluguje :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-12-31 14:41:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > A skad pewnosc ze soft jest dobry i dobrze przyciski obsluguje :-)

    Bo wiem że jest zasyfiony od piasku po wyprawach nad morze :)

  • 16. Data: 2012-12-31 17:05:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 31 Dec 2012 12:04:48 +0100, Chris wrote:
    [Regenersis]
    > Oni robią też HTC ??

    Tak. Ackolwiek ja odradzam. Był Sensation do przeflashowania, bo (po
    sledztwie) na konsoli byly komunikaty o nieladujacych się libach etc.
    Porąbało mu się w główce i tyle.

    Za 50zl zdiagnozowali wymiane plyty glownej, koszt 900zl (Sensation XE
    wtedy kupilem za 1400).
    Dalem 50zl, odebralem. Polezal. Został ,,Panem Wołodyjowskim'' (reklama
    Mumio ;-)). Kumpel z pracy, co czasem ma fazy na podlubanie w komorkach
    posiedzial, przeflashowal najpierw bootloader, potem OSa i Wolodyjowski
    jest obecnie normalnym telefonem. Za czekolade, bo kolega nie pije.

    Tak że ja polecam przejsc do jakichs cwanszych serwisow bez autoryzacji,
    bo Regenersis to jest stajnia. ,,Nie moge ci pomoc, jestem koniem''
    wydaje się byc ich mottem.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 17. Data: 2012-12-31 17:13:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 16:05:57 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak że ja polecam przejsc do jakichs cwanszych serwisow bez autoryzacji,
    > bo Regenersis to jest stajnia. ,,Nie moge ci pomoc, jestem koniem''

    Nie broniąc żadnej z firm (bo każda ma swoje za pazurami aż nadto) - nie
    oczekuj od autoryzowanego serwisu niczego innego. Jeżeli w danym momencie
    nie było to opisane jako procedura serwisowa - to oni tego nie zrobią. Nie
    i kropka.
    Jeżeli masz usterkę pasującą do którychś z algorytmów - to wykonaja.
    Pozostałe spadają do algorytmu "wymień płytę główną" albo "wymień
    urządzenie na nowe". Tak to już jest w dużych firmach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2013-01-02 11:57:03
    Od: o...@g...com

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 17:59:14 UTC+1 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > Witam,
    >
    > Samsung Wawe przestal ladowac. Serwis twierdzi, ze telefon jest 'po
    >
    > zalaniu' i odmawia naprawy (gwarancja). Uyztkownik zarzeka sie ze na
    >
    > pewno nie byl zalany.
    >
    > Mozna cos zrobic? Poza pozwaniem serwisu Samsunga do sadu, rzecz
    >
    > jasna...
    >
    > --
    >
    > TA

    Miałem taką samą sytuację w Krk z jakimś podserwisem Nokii
    Tel na 100% nie był zalany a oni uparcie twierdzili że jest i z gwarancji nici
    Oddałem więc do autoryzowanego serwisu Nokii z prośbą o zaświadczenie że tel nie był
    zalany. Potwierdzili że nie zalany - kosztowało to 30PLN
    Oddałem do podserwisu po raz drugi i ci znowu stwierdzili że zalany.
    Po tym już tylko Urząd Ochrony konsumenta. Wtedy zwrócili całą kwotę z paragonu

    Farta miałem że po pierwszej ekspertyzie oni nie zadbali o to żeby był zalany :)

  • 19. Data: 2013-01-02 12:08:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-02, o godz. 02:57:03
    o...@g...com napisał(a):

    > Farta miałem że po pierwszej ekspertyzie oni nie zadbali o to żeby
    > był zalany :)

    Bajka o zalaniu to stała śpiewka serwisów elektroniki. Np. jest to
    norma dla serwisu Asusa w Koszalinie. Miałem z nimi przechery gdy pracy
    odmówił netbook używany w serwerowni jako awaryjna konsola. I nigdzie
    nie wynoszony. Też był "zalany". Nawet fotki mi przysłali. Po czym
    zaproponowali przymusowe darmowe "złomowanie" u nich o ile nie zapłacę
    za kuriera i "ekspertyzę" i nie odbiorę w ciągu 30 dni. Po liście od
    nas z żądaniem zwrotu w takim samym stanie w jakim go
    otrzymali w celu niezależnej ekspertyzy rura im zmiękła i komp oddali.
    Co dziwo po otworzeniu - bo niby już nie było gwarancji i po wymianie
    przetartego kabla do matrycy komp działa do dziś. Śladów zalania jak na
    przesłanych fotach nie stwierdziłem.

    Zdrówko

  • 20. Data: 2013-01-02 12:27:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Bajka o zalaniu to stała śpiewka serwisów elektroniki. Np. jest to
    > norma dla serwisu Asusa w Koszalinie. Miałem z nimi przechery gdy pracy

    To chyba najfajniejsza firma :) kiedyś wysłaliśmy im kartę na brak
    elementów, wróciła z Test OK a alementów dalej nie było, karta jak była
    zwalona przed wysłaniem tak po powrocie dalej nie działała :)

    Zresztą co tu daleko szukać .. w grudniu wysłałem im kartę znajomego że
    sypie smieciami na ekranie, wróciła że naprawiona .. :) oczywiście po
    podpięciu na miejscu w firmie na dzień doby już w biosie waliła śmieciami że
    nic nie było widać na ekranie :) znou leży obecnie w ich serwisie i
    zobaczymu co teraz napiszą :)