    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: serwis Samsunga
    Date: Wed, 2 Jan 2013 12:08:27 +0100

    Dnia 2013-01-02, o godz. 02:57:03
    o...@g...com napisał(a):

    > Farta miałem że po pierwszej ekspertyzie oni nie zadbali o to żeby
    > był zalany :)

    Bajka o zalaniu to stała śpiewka serwisów elektroniki. Np. jest to
    norma dla serwisu Asusa w Koszalinie. Miałem z nimi przechery gdy pracy
    odmówił netbook używany w serwerowni jako awaryjna konsola. I nigdzie
    nie wynoszony. Też był "zalany". Nawet fotki mi przysłali. Po czym
    zaproponowali przymusowe darmowe "złomowanie" u nich o ile nie zapłacę
    za kuriera i "ekspertyzę" i nie odbiorę w ciągu 30 dni. Po liście od
    nas z żądaniem zwrotu w takim samym stanie w jakim go
    otrzymali w celu niezależnej ekspertyzy rura im zmiękła i komp oddali.
    Co dziwo po otworzeniu - bo niby już nie było gwarancji i po wymianie
    przetartego kabla do matrycy komp działa do dziś. Śladów zalania jak na
    przesłanych fotach nie stwierdziłem.

    Zdrówko