eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmserwis SamsungaRe: serwis Samsunga
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: serwis Samsunga
    Date: Thu, 3 Jan 2013 09:58:40 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 33
    Message-ID: <20130103095840.2f3369e3@babcia-workstation>
    References: <T...@n...atman.pl>
    <d...@g...com>
    <20130102120827.607cd591@babcia-workstation>
    <50e45e11$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1357203520 68500 217.153.152.74 (3 Jan 2013 08:58:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Jan 2013 08:58:40 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040142
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-01-02, o godz. 17:19:29
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z tym ze czasem uzasadniona - wlasciciel niby pewny ze nie zalal, a
    > telefon noszony w przepoconej kieszeni, w czasie deszczu, na
    > wycieczce w tropiki ..

    Ale tu jest różnie - jak pisałem bez problemu zrealizowano naprawę
    Samsunga zalanego w deszczu. Sam nie wiem kiedy naprawiają a kiedy
    nie. ;-)

    > Akurat slady zalania latwo wyprodukowac, wiec nie ma sie co cieszyc.

    Wiem to dokładnie. ;-) Tyle że po odebraniu śladów zalania nie było.
    Choć fotki dostałem. Informowałem o tym Asusa ale oni z automatu
    odpisali że wierzą serwisowi.

    > Otwarcie w obecnosci bieglego rzeczoznawcy, albo ta kontrolna
    > nalepka, widoczna bez otwierania i opisana wyraznie w instrukcji - to
    > by zabezpieczylo nabywce.

    Problem w tym że większość ludzi nie ma pojęcia o takich metodach a po
    wysłaniu do serwisu nie ma możliwości oceny w jakim stanie jest ich
    sprzęt i musi przyjmować na wiarę to co powie im serwisant. Mało kto
    np. zadaje sobie trud chociażby dokładnego obfotografowania wysyłanego
    sprzętu. I potem zdarzają się kwiatki typu porysowana czy połamana w
    serwisie obudowa której nie chcą wymienić "bo tak było". temat rzeka.
    Najlepiej jest chyba z serwisem on-site gdy do nas dociera serwisant w
    częściami i przy nas robi naprawę. Ale takie coś oferuje niewiele firm
    i na dodatek nie w najtańszym segmencie sprzętu.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: