-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
artners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: serwis Samsunga
Date: Thu, 3 Jan 2013 09:58:40 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 33
Message-ID: <20130103095840.2f3369e3@babcia-workstation>
References: <T...@n...atman.pl>
<d...@g...com>
<20130102120827.607cd591@babcia-workstation>
<50e45e11$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1357203520 68500 217.153.152.74 (3 Jan 2013 08:58:40 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 3 Jan 2013 08:58:40 GMT
X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040142
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-01-02, o godz. 17:19:29
"J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Z tym ze czasem uzasadniona - wlasciciel niby pewny ze nie zalal, a
> telefon noszony w przepoconej kieszeni, w czasie deszczu, na
> wycieczce w tropiki ..
Ale tu jest różnie - jak pisałem bez problemu zrealizowano naprawę
Samsunga zalanego w deszczu. Sam nie wiem kiedy naprawiają a kiedy
nie. ;-)
> Akurat slady zalania latwo wyprodukowac, wiec nie ma sie co cieszyc.
Wiem to dokładnie. ;-) Tyle że po odebraniu śladów zalania nie było.
Choć fotki dostałem. Informowałem o tym Asusa ale oni z automatu
odpisali że wierzą serwisowi.
> Otwarcie w obecnosci bieglego rzeczoznawcy, albo ta kontrolna
> nalepka, widoczna bez otwierania i opisana wyraznie w instrukcji - to
> by zabezpieczylo nabywce.
Problem w tym że większość ludzi nie ma pojęcia o takich metodach a po
wysłaniu do serwisu nie ma możliwości oceny w jakim stanie jest ich
sprzęt i musi przyjmować na wiarę to co powie im serwisant. Mało kto
np. zadaje sobie trud chociażby dokładnego obfotografowania wysyłanego
sprzętu. I potem zdarzają się kwiatki typu porysowana czy połamana w
serwisie obudowa której nie chcą wymienić "bo tak było". temat rzeka.
Najlepiej jest chyba z serwisem on-site gdy do nas dociera serwisant w
częściami i przy nas robi naprawę. Ale takie coś oferuje niewiele firm
i na dodatek nie w najtańszym segmencie sprzętu.
Zdrówko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=