eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmserwis SamsungaRe: serwis Samsunga
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <T...@n...atman.pl><db044e63-0bf1-4376-a
    7cd-fddee80b721b@googlegroups.com>
    <20130102120827.607cd591@babcia-workstation>
    In-Reply-To: <20130102120827.607cd591@babcia-workstation>
    Subject: Re: serwis Samsunga
    Date: Wed, 2 Jan 2013 17:19:29 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 29
    Message-ID: <50e45e11$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.16.149
    X-Trace: 1357143569 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 83.29.16.149:51313
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040116
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    >Bajka o zalaniu to stała śpiewka serwisów elektroniki. Np. jest to

    Z tym ze czasem uzasadniona - wlasciciel niby pewny ze nie zalal, a
    telefon noszony w przepoconej kieszeni, w czasie deszczu, na wycieczce
    w tropiki ..

    >norma dla serwisu Asusa w Koszalinie. Miałem z nimi przechery gdy
    >pracy
    >odmówił netbook używany w serwerowni jako awaryjna konsola. I nigdzie
    >nie wynoszony. Też był "zalany". Nawet fotki mi przysłali. Po czym
    >zaproponowali przymusowe darmowe "złomowanie" u nich o ile nie
    >zapłacę
    >za kuriera i "ekspertyzę" i nie odbiorę w ciągu 30 dni. Po liście od
    >nas z żądaniem zwrotu w takim samym stanie w jakim go
    >otrzymali w celu niezależnej ekspertyzy rura im zmiękła i komp
    >oddali.
    >Co dziwo po otworzeniu - bo niby już nie było gwarancji i po wymianie
    >przetartego kabla do matrycy komp działa do dziś. Śladów zalania jak
    >na
    >przesłanych fotach nie stwierdziłem.

    Akurat slady zalania latwo wyprodukowac, wiec nie ma sie co cieszyc.
    Otwarcie w obecnosci bieglego rzeczoznawcy, albo ta kontrolna nalepka,
    widoczna bez otwierania i opisana wyraznie w instrukcji - to by
    zabezpieczylo nabywce.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: