    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: serwer do zadań wszelakich
    Date: Sat, 20 Feb 2010 14:41:58 +0100

    Maciek pisze:

    > To sprawia wrażenie, jak byś szukał samochodu, który z zewnątrz będzie miał
    > rozmiar Tico, ale w środku rozmiar i wyposażenie Mercedesa.
    > Nie jestem specjalistą od sprzętu, ale wg mnie wirtualizacja i odtwarzanie
    > hdmi wymaga odpowiedniej i porządnej karty graficznej oraz porządnego
    > procesora. Zatem wszelkie energooszczędne płyty odpadają.
    > Musisz zatem szukać płyty z pci-e na kartę graficzną i pci na kartę radiową.
    > Funkcję access pointa bez problemu uzyska się przy pomocy hostapd i kart na
    > chipsetach atheros.

    Tak wymagania są spore ale prócz wirtualizacji chyba wszyskie założenia
    spełniają płyty na ion-ie
    Jako media center musi być w szafce rtv i jedyne miejsce u mnie to z
    tyłu za dekoderem hd ew w szafeczce po zdjęciu tyłu. Myślałem nawet na
    kupnem laptopa albo są też gotowe fajne małe skrzyneczki np
    http://www.in4.pl/komentarze_Twintech_Giada_ION_Mult
    imedia_PC,19308.htm
    ale nie podoba mi się wymóg na dyski 2.5''
    Dzięki wszytkim za wskazówki jeszcze muszę pomyśleć nad wyborem