  • 1. Data: 2011-07-07 07:29:31
    Temat: separator galwaniczny - signal
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    Witam,
    Zakupilem w dipolu separator galwaniczny - signal

    http://www.dipol.com.pl/izolator_galwaniczny_5-2400m
    hz_signal_R48605.htm

    niestey gdy go podlacze rosnie BER i UNC, myslalem ze to wina tlumienia
    i slabego sygnalu, jednak gdy podlaczylem o wiele mocniejszy wzmacniacz,
    efekt byl dokladnie taki sam ... czyli wyglada ze oprocz tlumienia,
    separator wnosi w tor jakies znieksztalcenia ... jak to mozliwe? spotkal
    sie z ktos z was z czyms podobnym?

    pzdr

  • 2. Data: 2011-07-07 07:51:17
    Temat: Re: separator galwaniczny - signal
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "gomader" <g...@g...deleteit.com> napisal w
    wiadomosci news:iv3n8r$e4k$1@news.vectranet.pl...
> [...]
    > efekt byl dokladnie taki sam ... czyli wyglada ze oprocz tlumienia,
    > separator wnosi w tor jakies znieksztalcenia ... jak to mozliwe? spotkal

    Antena naziemna? Jak zasilasz wzmacniacz przy antenie?
    Czy separatorem nie odlaczasz zasilania wzmacniacza?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2011-07-07 08:02:17
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Antena naziemna? Jak zasilasz wzmacniacz przy antenie?
    > Czy separatorem nie odlaczasz zasilania wzmacniacza?

    No wlasnie Kolega niewiele napisal. Ja tez podejrzewan ze
    odlacza zasilanie od wzmacniacza przy antenie DVB-T i stad
    problem. Odbiornik "lapie" tylko to na drucie :-). Ale moze
    wyjasni nam wiecej za chwile...

  • 4. Data: 2011-07-07 08:07:29
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 09:51 AM, yabba wrote:

    > Antena naziemna? Jak zasilasz wzmacniacz przy antenie?

    antena naziemna, zasilacz APL-107 APL-103 na obu efekt taki sam

    > Czy separatorem nie odlaczasz zasilania wzmacniacza?

    jakby tak bylo, to bym nic nie odbieral, wiec gdzie jest sens twojego
    pytania?

  • 5. Data: 2011-07-07 08:09:47
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 10:02 AM, Robert_J wrote:

    > No wlasnie Kolega niewiele napisal. Ja tez podejrzewan ze odlacza
    > zasilanie od wzmacniacza przy antenie DVB-T i stad problem. Odbiornik
    > "lapie" tylko to na drucie :-). Ale moze wyjasni nam wiecej za chwile...

    naprawde myslicie ze ze mnie jest az taki idiota?

  • 6. Data: 2011-07-07 08:13:34
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

> [...]
    hz_signal_R48605.htm

    > Antena naziemna? Jak zasilasz wzmacniacz przy antenie?
    > Czy separatorem nie odlaczasz zasilania wzmacniacza?

    APL-103

    status SCVYL | signal 86f0 | snr 00bf | ber 00001a10 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal 8a24 | snr 00c4 | ber 00000700 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal 8aa9 | snr 00c6 | ber 00000700 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal 8892 | snr 00c0 | ber 000003a0 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal 86a5 | snr 00bf | ber 00001050 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal 86e2 | snr 00bd | ber 00003460 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK

    APL-107

    status SCVYL | signal ab47 | snr 00b7 | ber 00000570 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal aa4e | snr 00af | ber 00000190 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal ac5a | snr 00c1 | ber 00000000 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal ab1a | snr 00b7 | ber 00000000 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal ac20 | snr 00b6 | ber 00000000 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal abd6 | snr 00af | ber 00000110 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal acb3 | snr 00bc | ber 00000050 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal aa48 | snr 00b4 | ber 00000000 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK
    status SCVYL | signal a972 | snr 00ac | ber 00000770 | unc 00000000 |
    FE_HAS_LOCK

    jakosc idealna, po zastosowaniu separatora ber i unc znacznie rosnie
    zaznaczam ze sygnal da sie odbierac przy >5000 a jest ab00 wiec
    ewidetnie wzmacniacz wzmacnia i nie jestem idiota jak wielu tu sadzi ...

  • 7. Data: 2011-07-07 08:15:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 10:07, gomader pisze:

    > antena naziemna, zasilacz APL-107 APL-103 na obu efekt taki sam

    > jakby tak bylo, to bym nic nie odbieral, wiec gdzie jest sens twojego
    > pytania?

    a gdzie wpiąłeś separator?
    pomiędzy antenę i wzmacniacz czy wzmacniacz - odbiornik?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2011-07-07 08:16:31
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 7 Lip, 10:07, gomader <g...@g...deleteit.com> wrote:

    > antena naziemna,  zasilacz APL-107 APL-103 na obu efekt taki sam

    > jakby tak bylo, to bym nic nie odbieral, wiec gdzie jest sens twojego
    > pytania?

    A jednak jestes idiota.
    Brak zasilania nie musi oznaczac calkowitego braku odbioru
    madralinski.
    Szukaj sam se dalej skoros taki madry.

  • 9. Data: 2011-07-07 08:16:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-07-2011 o 10:09:47 gomader <g...@g...deleteit.com>
    napisał(a):

    > naprawde myslicie ze ze mnie jest az taki idiota?

    No to wyjaśnij jak ten wzmacniacz zasilasz po podłączeniu tego seperatora.
    Krok po kroku.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2011-07-07 08:20:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 09:29, gomader pisze:
> [...]
    > efekt byl dokladnie taki sam ... czyli wyglada ze oprocz tlumienia,
    > separator wnosi w tor jakies znieksztalcenia ... jak to mozliwe? spotkal

    jakbyś zastosował to:
    http://www.dipol.com.pl/zabezpieczenie_przeciwprzepi
    eciowe_tv-sat_wtyk_f-_gniazdo_f_signal_R48602.htm
    to nie byłoby tematu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux