  • 11. Data: 2011-07-07 08:23:39
    Temat: Re: separator galwaniczny - signal
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    hz_signal_R48605.htm

    następnym razem czytaj opis produktu:
    segmentami sieci powodują, iż przy wypinaniu np. rozgałęźników czy
    wzmacniaczy występujące przepięcia mogą spowodować uszkodzenie
    podzespołów czy lekkie porażenie. Rozwiązaniem jest stosowanie
    izolatorów galwanicznych.<<<

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 12. Data: 2011-07-07 08:28:50
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 10:23 AM, pawell32 wrote:

> [...]
    > wzmacniaczy występujące przepięcia mogą spowodować uszkodzenie
    > podzespołów czy lekkie porażenie. Rozwiązaniem jest stosowanie

    no i?

  • 13. Data: 2011-07-07 08:29:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > naprawde myslicie ze ze mnie jest az taki idiota?

    Idiota moze i nie, ale kultura to raczej nie grzeszysz.
    Najpierw zadajesz pytanie nie precyzujac w zasadzie niczego,
    a potem dziwisz sie ze podejrzewamy najbardziej
    prawdopodobne przyczyny. Troche pokory moze...
    A tak na marginesie: jaki jest cel zastosowania tego
    separatora? Bo tez nie wyjasniasz...

  • 14. Data: 2011-07-07 08:33:39
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 10:15 AM, pawell32 wrote:

    > a gdzie wpiąłeś separator?
    > pomiędzy antenę i wzmacniacz czy wzmacniacz - odbiornik?

    oczywiscie miedzy rozgaleziacz z separatorem zasilania a odbiornikiem,

    separator sluzy oddzieleniu mas (mialem petle mas i pojawialy sie
    zaklocenia podczas wlaczania adkurzacza)

    PS
    ale z kim ja rozmawiam? musisz mnie brac za kompletnego idiote skoro
    uwazasz ze moglbym wlaczyc separator pomiedzy antene i wzmacniacz ...

  • 15. Data: 2011-07-07 08:33:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 10:28, gomader pisze:

    > no i?

    masz problem ze zrozumieniem tekstu?
    czy tak po prostu zadajesz głupie pytania?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 16. Data: 2011-07-07 08:38:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 10:33, gomader pisze:

    > oczywiscie miedzy rozgaleziacz z separatorem zasilania a odbiornikiem,

    jak rozumiem to bez separatora sygnał jest ok?
    (myślę o tym, że wzmacniacz dostaje napięcie)

    > separator sluzy oddzieleniu mas (mialem petle mas i pojawialy sie
    > zaklocenia podczas wlaczania adkurzacza)

    w jednym mieszkaniu?

    > PS
    > ale z kim ja rozmawiam? musisz mnie brac za kompletnego idiote skoro
    > uwazasz ze moglbym wlaczyc separator pomiedzy antene i wzmacniacz ...

    nie opisałeś dokładnie i można było tak wnioskować.
    wielu tak potrafi.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 17. Data: 2011-07-07 08:41:25
    Temat: Re: separator galwaniczny - signal [OT]
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Uzytkownik "gomader" <g...@g...deleteit.com> napisal w
    wiadomosci

    > ewidetnie wzmacniacz wzmacnia i nie jestem idiota jak wielu tu sadzi ...

    wspominasz o tym juz którys raz, wiec ... ewidentnie cos jest na rzeczy ;)

    @

  • 18. Data: 2011-07-07 08:43:05
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 10:29 AM, Robert_J wrote:

> [...]
    > A tak na marginesie: jaki jest cel zastosowania tego separatora? Bo tez

    separator galwaniczny sluzy oddzieleniu mas (mialem petle mas i podczas
    wlaczania odkurzacza tuner zawieszal sie)

    PS
    instalacja jest banalnie prosta

    antena - 5m przewodu - wzmacniacz - 30m przewodu - rozgalaziacz z
    separatorem zasilania i wejsciem 12V DC

    1 wyjscie rozg. - 15m przewodu TV
    2 wyjscie rozg. - 10cm przewodu - sepearator galwaniczny - 1m przewodu -
    tuner DVB-T USB

    oczywiscie zarowno pc jak i tv sa uziemione

    i tak sie zastanawiam, czy aby te 10cm przewodu nie powoduje zmiany
    impedancji i jakis znieksztalcen? kiedys mialem doswiadczenia z za
    krotkim przewodem i zwiazanym z tym wzrostem BER i UNC

  • 19. Data: 2011-07-07 08:47:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 10:43, gomader pisze:

    > i tak sie zastanawiam, czy aby te 10cm przewodu nie powoduje zmiany
    > impedancji i jakis znieksztalcen? kiedys mialem doswiadczenia z za
    > krotkim przewodem i zwiazanym z tym wzrostem BER i UNC

    to zepnij separator bezpośrednio z odbiornikiem.
    http://www.satnet.com.pl/-produkty/pid,1361/Przejsci
    e-WIEC-WF-szybkozlacze

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 20. Data: 2011-07-07 08:47:55
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    On 07/07/2011 10:38 AM, pawell32 wrote:

    > jak rozumiem to bez separatora sygnał jest ok?
    > (myślę o tym, że wzmacniacz dostaje napięcie)

    tak

    > w jednym mieszkaniu?

    w jednym ale mam dwa odbiorniki