  • Data: 2011-07-07 10:21:27
    Temat: Re: separator galwaniczny - signal
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gomader" <g...@g...deleteit.com> napisał w
    wiadomości news:iv3r13$agd$1@news.vectranet.pl...

    > ale z kim ja rozmawiam? musisz mnie brac za kompletnego idiote skoro
    > uwazasz ze moglbym wlaczyc separator pomiedzy antene i wzmacniacz ...

    Jeżeli tak sie obawiasz, że ktoś może Cię uważać za idiotę
    (na dodatek kompletnego), to może znaczyć, że Ciebie tak znajomi
    odbierają i masz jakąś traumę i "przelewasz" ją na grupie.

    Tu różni ludzie zadają pytania, gdy ktoś pyta. To jak oceniasz
    zwykłe pytania, to tylko świadczy o Twojej (być może czasowej)
    sytuacji psychicznej.

    Tak będzie dopóki będziesz uważał, że otoczenie
    chce Cię tylko i wyłącznie, ośmieszać.

    W "ogromnie przważającej ilości" na grupie "działają"
    lludzie dobrej intencji.

    Artur(m)