-
621. Data: 2010-12-22 12:39:02
Temat: Re: scigacz.pl
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:
>
> Ja mogę udowodnić swoje przebiegi w relatywnie prosty sposób. Dlatego
> temat podjąłem. Ty jesteś w stanie? Np. wpisami do książki serwisowej? Bo
> rozumiem że w tym sezonie musiałeś być na przeglądzie kilka razy?
>
Jeszcze mnie nie pogielo zebym sie musial brandzlowac na grupie swoim
przebiegiem i komukolwiek go udowadniac.
Niestety wpisow z ksiazki ci nie pokaze - serwisuje sam.
--
Artur
ZZR 1200
-
622. Data: 2010-12-22 12:51:11
Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
AZnapisal
> Reduktor redukuje cisnienie przez caly czas do okreslonego poziomu,
> modulator moduluje cisnienie w reakcji na odczyt z czujnikow.
To kwestia nazewnictwa. Odnoszę wrażenie, że nawet ty to rozumiesz...
> Czyli jest spadek cisnienia a nastepne wzrost, zupelnie jak pulsowanie nie?
Nie, bo nie jest to z założenia to praca cykliczna. Pulsowanie to może
poczujesz na klamce, ale istota działania układu polega na czym innym.
Zobacz nowy C-ABS Hondy. Tam nie czuć żadnego pulsowania, bo nie ma
żadnego modulatora...
> Co bys nie znalazl o ABS to jest jak byk napisane ze ABS wykonuje hamowanie
> impulsowe tyle ze dokladniej i sprawniej niz czlowiek.
Tak, impulsowe;) Niech będzie;)
> Cytat: "Przejedz sie za kims z ABS kto ma cisnieniowy czujnik stopu"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> A wtedy jak najbardziej reakcja stopu w tylnej lampie jest odzwierciedleniem
> tego co robi ABS.
A jakie motocykle mają taki czujnik?
> Jestes tak zaaferowany swoja zajebistoscia ze nie dopuszczasz do siebie nic
> niz tylko to co ty wiesz i uwazasz za sluszne.
Co ty mi tak wmawiasz że jestem zajebisty? Ja właśnie twierdzę, że wiem za
mało aby cię tutaj uczyć. Dlatego cię chcę zagonić do bezstronnej,
rzetelnej wiedzy, ale ty sie zapierasz nogami i rękami....
> Gdzie jest powiedziane ze to co osiagneli to juz ostateczna ostatecznosc?
No nie jest, ale ty nie chcesz skorzystać z tego co ludzkość wymyśliła. Na
tej samej zasadzie polskie urzędy boją się komputerów, bo przecież do tej
pory wszystko dawało się ogarnąć maszyną do pisania...
> Gdyby tak kazdy podchodzil do tematu to bys nadal na polu ciagnal plug za
> soba.
No właśnie powiem ci że gadka z wami przypomina oranie szczerego ugoru.
Miną lata, zanim to się doprowadzi do jako takiego stanu....
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
623. Data: 2010-12-22 12:52:01
Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:
>
> Mnie też, dlatego tak długo jak nie będzie sprzedawał swoich mądrości jak
> "rad", to nie będę tego komentował. Gorzej, że ludzie to czytają i jest
> szansa, że część uzna że jest w tym jakiś sens...
>
Jeszcze raz ja. Ja wiem ze MotoGP w twoim przypadku nie bedzie najlepszym
przykladem, ale:
http://www.youtube.com/watch?v=Yf0erHJ4eJc
moment od ok. ~0:53, VR chyba nie wie o tej super teori hamowania z
luznymi rekoma...
--
Artur
ZZR 1200
-
624. Data: 2010-12-22 12:55:36
Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:
>
> To kwestia nazewnictwa. Odnoszę wrażenie, że nawet ty to rozumiesz...
>
Jak juz dyskutujemy, to niech dyskusja bedzie rzeczowa.
>
> Nie, bo nie jest to z założenia to praca cykliczna. Pulsowanie to może
> poczujesz na klamce, ale istota działania układu polega na czym innym.
> Zobacz nowy C-ABS Hondy. Tam nie czuć żadnego pulsowania, bo nie ma
> żadnego modulatora...
>
Tylko akurat w wiekszosci przypadkow pracuje cyklicznie terkoczac co akurat
w tym wypadku jest hamowaniem impulsowym. w C-ABS nie czuc bo od OIDP 6 km/h
klamka jest fizycznie odcinana od reszty ukladu hamulcowego i mamy wtedy
brake-by-wire.
>
>> A wtedy jak najbardziej reakcja stopu w tylnej lampie jest odzwierciedleniem
>> tego co robi ABS.
>
> A jakie motocykle mają taki czujnik?
>
Seryjnie nie wiem jakie maja, czy to ma znaczenie? Jechalem w Nowodworze za
Doktorskim ktory taki czujnik posiada i widzialem prace jego ABS-u na tylnej
lampie - wystarczy?
>
> No nie jest, ale ty nie chcesz skorzystać z tego co ludzkość wymyśliła. Na
> tej samej zasadzie polskie urzędy boją się komputerów, bo przecież do tej
> pory wszystko dawało się ogarnąć maszyną do pisania...
>
A moze chce osiagnac cos wiecej?
--
Artur
ZZR 1200
-
625. Data: 2010-12-22 13:10:18
Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Lovtza"
To znaczy że ta szkoła jest nic nie warta.
Rewolucje czasem napedzaja cywilizacje...
Ale powiesz im to sam OK??. Potem pokazesz jak siem lata na placu manewrowym
No i masz powazne szanse zmienic skostnialy system szkolenia - zarowno w
Polsce jak i w Europie.
Bo nasze policyjne instruktory szkola siem we Francji - tam gdzie szkoli sie
cala europa. I cala europa policyjna tak jezdzi.
Co do tego ze bywaja dupy wolowe wsrod moto policjantow, nie kazdy jest
doskonaly - co mozna latwo zauwazyc n.p. czytajac tego foruma - zwlaszcza
posty wyslane z topicowej bramki
***Użycie hamulca w zakręcie nie oznacza
zmiany pasów, to jakiś kolejny mit.
Staje sie powoli Twoim fanem - a rzadko mi sie to zdarza. Mysle ze zaloze
Twoj fanklub. Prosze tylko o wiecej rewolucyjnych tez zebym mial co niesc na
sztandarach.
*** Co więcej, wykorzystanie hamulca (głównie przedniego) jest bardzo
przydatne przy skręcaniu, zmianach kierunku....
Na torze owszem ale mowimy o ulicy i chcemy jechac scisle wyznaczonym torem
po swoim pasie. A nie przerzucac moto w szykanie
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
626. Data: 2010-12-22 13:17:55
Temat: Re: scigacz.pl
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
"AZ"
*** Lovtza Ja mogę udowodnić swoje przebiegi w relatywnie prosty sposób.
Artur tez - wystarczy wpisac w wyszukiwarke co robilem dzis w swoim KHI...
w tym sezonie powinno byc kilka tysiecy wynikow :)
*** Np. wpisami do książki serwisowej? Bo rozumiem że w tym sezonie musiałeś
być na przeglądzie kilka razy?
No byl - n.p. u mnie, kilka razy - poprawialem fabryke co nie bylo
szczegolnie trudne...i krecilismy szafe - zeby lans byl
*** Niestety wpisow z ksiazki ci nie pokaze - serwisuje sam.
To ja moge napisac Ci usprawiedliwienie - na urzedowym druku :)
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
627. Data: 2010-12-22 13:26:33
Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by����o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s���� ch����tni?)
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-12-22 13:38:43 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:
>> Zarówno w nartach, jak i motocykliźmie nie istnieje coś takiego, jak
>> "jedyna słuszna, najpoprawniejsza z poprawnych technik".
>
> W obu przypadkach istnieje coś takiego jak technika jazdy, która ma
> kilka oblicz, ale generalnie sprowadza się do tego samego zbioru zasad.
> Samouki nie zostają mistrzami świata, szczególnie gdy zaczynają proces
> autoedukacji w wielu 25-30 lat.
Ty, ale weź to powiedz np. Haydenowi, który przeniósł styl jazdy z
dirt-tracków do MotoGP, gdzie zdaje się nikt przed nim na taką skalę
nie wykorzystywał poślizgów do pokonywania zakrętów i gdyby parę lat
wcześniej ktoś wyszedł z taką propozycją, to wszyscy spece stukaliby
się znacząco w czoło. Dam Ci inny przykład - kiedyś dyskutowaliśmy tu o
technice jazdy enduro, gdzie ja reprezentowałem pogląd o przewadze i
"poprawności" pozycji stojącej w większości sytuacji. No i dalej tak
uważam, ale nie zmienia to faktu, że parę osób jeżdżąc z dupą na
siodle, czyli "niepoprawnie" ma całkiem niezłe wyniki, zarówno w
poważniejszym sporcie, jak i w klasach amatorskich. Icoimpanzrobi?
> Ale ja przecież tłumaczę - nie ma mojego sposobu. Nie ma żadnego
> sposobu Łowcy. Łowca nic tutaj nie wymyślił. Ja jedynie zachęcam do
> uzupełnienia wiedzy o to, co wymyślili już dawno inni, a teraz kolejni
> to z powodzeniem stosują.
Twoje w sęsie przez Ciebie w tej dyskusji reprezentowane. Wydawało się
mi to oczywiste.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
628. Data: 2010-12-22 13:43:52
Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
Od: Michał V-R <m...@o...pl>
W dniu 2010-12-21 13:55, duddits pisze:
> IMHO ktoś tam używa skrótu myślowego pisząc o hamowaniu pulsacyjnym.
> Tak naprawdę chodziło o (cytat z powyższego tekstu):
> "(..)Równocześnie, w ciągu ok. 0.5. sekundy równomiernie zwiększamy
> hamowanie przodem.(..)"
> Co prawda zaraz potem człowiek znowu pisze "pulsacyjne", ale myślę, że
> właśnie miał na myśli hamowanie na granicy przyczepności. Z pewnością
> nie może być mowy o całkowitym odpuszczeniu klamki hamulca i jej
> ponownym wciśnięciu.
Ak to ci powiedzial, ze hamowanie pulsacyjne polega na calkowitym
odpuszczeniu klamki? dozujesz sile hamowania naciskajac mocniej, lub
slabiej na klamke, nie odpuszczasz jej do zera
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
-
629. Data: 2010-12-22 14:48:21
Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by����o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s���� ch����tni?)
Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
Tytus z fabrykinapisal
> No nie pierdzel ze ten parostatek objezdzil Twojego torowego GSX-r???
Nie objeździł ;)
> No chyba ze trenowaliscie tam elementy jazdy defiladowej - ale Artur i
> konkurs jazdy wolnej wygral...
Jak ja mam tłumaczyć, co trenowaliśmy skoro tutaj po prostu nikt tego nie
zrozumie?....
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
630. Data: 2010-12-22 14:52:16
Temat: Re: scigacz.pl
Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
AZnapisal
> Jeszcze mnie nie pogielo zebym sie musial brandzlowac na grupie swoim
> przebiegiem i komukolwiek go udowadniac.
> Niestety wpisow z ksiazki ci nie pokaze - serwisuje sam.
Buahahahahaha:) Spoko, każdy sam wyciągnął właściwe wnioski:D
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/