eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowychRe: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
  • Data: 2019-06-06 21:20:27
    Temat: Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

    "Queequeg"
    > Czemu nie U2008?

    Dlatego, że znany typowy układ przewidziany do silników na żarówce generuje
    na rozruchu dziwne duże uderzenie prądowe, które mi się nie podoba, co
    omawia tutaj człowiek
    https://youtu.be/1ou-mj6_G0w?t=144
    Nie wiem z czego ono wynika? Ze specyfikacji sterowania silników, które aby
    ruszyć wymagają takiego impulsu prądowego? Kopa na zakręcenie wirnikiem?
    Chyba, że jest jakaś modyfikacja aplikacji U2008, która przewiduje, że
    będzie po takiej modyfikacji typowym ściemniaczem do żarówek a nie rozruchem
    do elektronarzędzi?
    Tak było w epoce teslowskiego MAA436 w latach 80/90, który i był do silników
    jak i bez problemu radził sobie jak ściemniacz do żarówek.