-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!a
ioe.org!SW1EfyOR/bzq4OxmC7GVwA.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: schizofrenia w nowych przepisach
Date: Fri, 11 Dec 2020 03:30:34 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 24
Message-ID: <rqulk8$odk$2@gioia.aioe.org>
References: <rqsrf0$918$1@gioia.aioe.org> <5fd22a54$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<rqtb4k$1kog$1@gioia.aioe.org>
<5fd231f7$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <rqtc3r$c48$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: SW1EfyOR/bzq4OxmC7GVwA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Firefox/78.0 Thunderbird/78.5.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688507
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-12-10 o 15:42, ToMasz pisze:
> spróbuję Ci wyjaśnić, choć sam nie wiem czy rozumiem.
>> Nie bardzo rozumiem twoją argumentację, ale co do zasady pierwszeństw
>> nie przyznaje się w ruchu drogowym na podstawie:
>>
>> - kto wsadzi swoją osobę w cięższy pojazd,
>> - kto bardziej zanieczyszcza środowisko,
>> - kto szybciej zapierdala.
> tak, zgadza sie
> ale jemu chyba chodzi o różnicę w podejściu. czyli
> 1. aby zachować bezpieczeństwo za poprzedzającym samochodem, muszę
> utrzymać odległość 25m
> 2. aby zachować bezpieczeństwo przed przejściem dla pieszych, pieszy
> powinien popatrzeć czy samochód jest 26 czy 24 metry od przejścia. JEśli
> 26metrów - pieszy ma pierwszeństwo. jeśli mniej niż 25metrów - pieszy
> nie może wejść na pasy.
>
> o ile dobrze rozumiem, jemu nie chodzi o to co jest słuszne, tylko o to
> że widać tu rażącą różnice w podejściu do bezpieczeństwa.
Zbliżając się do oznakowanego przejścia dla pieszych kierujący jest
zobowiązany zachować szczególną ostrożność.
Jadąc na drodze ekspresowej za poprzedzającym poprzedzającym pojazdem
nie ma takiego obowiązku - wystarczy normalna ostrożność.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.20 07:06 Shrek
- 11.12.20 09:14 ąćęłńóśźż
- 11.12.20 10:07 _Master_
- 11.12.20 10:30 ToMasz
- 11.12.20 10:38 kosmos
- 11.12.20 10:48 Jacek Maciejewski
- 11.12.20 11:30 Liwiusz
- 11.12.20 12:13 ąćęłńóśźż
- 11.12.20 12:16 ąćęłńóśźż
- 11.12.20 17:46 ToMasz
- 11.12.20 17:55 ToMasz
- 11.12.20 18:02 Shrek
- 12.12.20 02:03 ii
- 12.12.20 02:14 ii
- 12.12.20 02:17 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A