-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader02.eternal-
september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: schizofrenia w nowych przepisach
Date: Thu, 10 Dec 2020 15:42:02 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 20
Message-ID: <rqtc3r$c48$1@dont-email.me>
References: <rqsrf0$918$1@gioia.aioe.org> <5fd22a54$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<rqtb4k$1kog$1@gioia.aioe.org>
<5fd231f7$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 10 Dec 2020 14:42:03 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="63646dd6e9785f4913bdc9793c4e4ebd";
logging-data="12424";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/2z7RKXmJbGjy6uiE8ZgPw"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
Cancel-Lock: sha1:BdHM+rc6J6TpM8hSZQ3rXAGgbFw=
In-Reply-To: <5fd231f7$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688470
[ ukryj nagłówki ]spróbuję Ci wyjaśnić, choć sam nie wiem czy rozumiem.
> Nie bardzo rozumiem twoją argumentację, ale co do zasady pierwszeństw
> nie przyznaje się w ruchu drogowym na podstawie:
>
> - kto wsadzi swoją osobę w cięższy pojazd,
> - kto bardziej zanieczyszcza środowisko,
> - kto szybciej zapierdala.
tak, zgadza sie
ale jemu chyba chodzi o różnicę w podejściu. czyli
1. aby zachować bezpieczeństwo za poprzedzającym samochodem, muszę
utrzymać odległość 25m
2. aby zachować bezpieczeństwo przed przejściem dla pieszych, pieszy
powinien popatrzeć czy samochód jest 26 czy 24 metry od przejścia. JEśli
26metrów - pieszy ma pierwszeństwo. jeśli mniej niż 25metrów - pieszy
nie może wejść na pasy.
o ile dobrze rozumiem, jemu nie chodzi o to co jest słuszne, tylko o to
że widać tu rażącą różnice w podejściu do bezpieczeństwa.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.20 15:42 t-1
- 10.12.20 15:57 Shrek
- 10.12.20 16:00 Shrek
- 10.12.20 18:55 J.F.
- 10.12.20 21:06 Liwiusz
- 10.12.20 21:12 Jacek Maciejewski
- 10.12.20 21:17 Shrek
- 11.12.20 01:09 ii
- 11.12.20 01:12 ii
- 11.12.20 01:14 ii
- 11.12.20 03:30 Poldek
- 11.12.20 07:06 Shrek
- 11.12.20 09:14 ąćęłńóśźż
- 11.12.20 10:07 _Master_
- 11.12.20 10:30 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A