  • 11. Data: 2009-06-15 04:55:35
    Temat: Re: samsung sgh-i600 - warto?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A o Iris i SkyFire słyszał? Próbował? A co to różnorodność to pewnie nie
    > wiem bo w świecie Jobsa to słowo zabronione.

    Az kolejne dwa gowna "beta" roznorodnosc mnie nie interesuje mnie
    interesuja funkcjonalnosc na podstawowym poziomie.

  • 12. Data: 2009-06-15 04:58:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomek pisze:

    > Z nowym może być ciężko ale na allegro pewnie za 300 zł. można kupić.
    > Jak się znasz można sobie wgrać windows mobile 6.0 lub 6.1 (
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493
    663 ).

    Samsung i600 ma oficjalny firmowy WM 6.1 lacznie z ta nakladka
    "karteczkowe kołko"

    > Ogólnie dobry
    > wyświetlacz,

    Nie kpij sobie wyjdz na dwor.

    > zdjęcia raczej marne ale dla mnie do domowych zastosowań
    > ujdzie, nagrania video na telefonie wygląda ok ale w pc już marna
    > jakość, odtwarza wszystko przy użyciu coreplayera - no oprócz HD ;),

    Filmy na takim ciupcinym ekraniku na boga.
    A przy okazji ten telefon nei MA ZADNEJ WEWNETRZNEJ PAMIECI. Wiec bez
    karty ani rusz

  • 13. Data: 2009-06-15 05:00:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:
    > Używam od pół roku - bardzo dobry smartfon. Mały, smukły, solidnie
    > wykonany, klawiatura nawet całkiem wygodna, ekran dobrej jakości.
    > Doskonały jako modem do laptopa. Jakość dźwięku na oryginalnych
    > słuchawkach nawet całkiem przyzwoita. :)
    >
    > Gorzej z aparatem w porównaniu ze współczesnymi "fotograficznymi"
    > komórkami, ale i tak o wiele, wiele lepiej niż w większości palmfonów
    > jakie dostaniesz za tą cenę. ;)

    Patrzac na jego wiek nie zestarzal sie tak jak porownywalne wiekowo HTC.
    W zasadzie mnostwo wad ale z drugiejs trony za takie pieniadze ...

  • 14. Data: 2009-06-15 06:14:23
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > A przy okazji ten telefon nei MA ZADNEJ WEWNETRZNEJ PAMIECI. Wiec bez
    > karty ani rusz
    cytuje:
    Memory:
    Internal 64 MB RAM, 128 MB ROM
    Card slot microSD (TransFlash
    koniec cytatu

    weż napisz do porducenta ze sie pomylił. musi to przecież skorygować

    ToMasz

  • 15. Data: 2009-06-15 07:33:41
    Od: pete <d...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Patrzac na jego wiek nie zestarzal sie tak jak porownywalne wiekowo HTC.
    > W zasadzie mnostwo wad ale z drugiejs trony za takie pieniadze ...

    i o to wlasnie chodzi, ma wifi, aparat (cienki bo cienki ale to w koncu
    tylko telefon), będzie całkiem przyzwoity organizer...

  • 16. Data: 2009-06-15 08:33:16
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    663 ).

    > Samsung i600 ma oficjalny firmowy WM 6.1 lacznie z ta nakladka
    > "karteczkowe kołko"

    Oficjalny firmowy WM 6.1 ? Gdzie daj linka.

  • 17. Data: 2009-06-15 09:06:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > Card slot microSD (TransFlash
    > koniec cytatu
    >
    > weż napisz do porducenta ze sie pomylił. musi to przecież skorygować

    Czy ty odrozniasz juz RAM od NAND Flasha czy nie ?
    Tak wiem i600 ma 46MB pamieci masowej ale powiedzmy to psu na bude.
    A co do RAMu moj pisze ze ma 47,77MB całkowitego,

  • 18. Data: 2009-06-15 09:13:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomek pisze:

    > Oficjalny firmowy WM 6.1 ? Gdzie daj linka.

    A moze to i tylko 6.0 było.

  • 19. Data: 2009-06-15 09:31:57
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Az kolejne dwa gowna "beta" roznorodnosc mnie nie interesuje mnie
    > interesuja funkcjonalnosc na podstawowym poziomie.

    No i kolejne kłamstwo. Iris jest dostępne już nie Beta.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 20. Data: 2009-06-15 11:00:06
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    pete pisze:

    > i o to wlasnie chodzi, ma wifi, aparat (cienki bo cienki ale to w koncu
    > tylko telefon), będzie całkiem przyzwoity organizer...

    Zależy jakie HTC masz na myśli. Taki Kaiser faktycznie ma już nieco
    antyczny design (bardziej biznesowy niż "ajfonowy") ale na tym lista wad
    i nieaktualności się kończy WiFi jest, obsługa SDHC jest, wbudowany GPS
    jest, 3G jest, odpowiednia moc by wygodnie używać praktycznie każdy
    współczesny program na WM. Czego chcieć więcej?

    A wracając do i600 to faktycznie się nie zestarzał chociaż cena
    poleciała bardzo mocno w dół. Design wciąż robi wrażenie, mniej
    zorientowani znajomi już kilka razy myśleli, że to jakaś nowa zabawka za
    1500 zł. ;) Internet da się przeglądać na tyle wygodnie na ile pozwala
    na to niedotykowy ekran tej wielkości, programy chodzą dość sprawnie,
    muzyka gra ładnie, zdjęcia na 3+ wedle współczesnych standardów. :)
    Organizer to zwyczajnie bajka - czuć, iż ma się pełnego Windowsa Mobile
    a nie jakąś komórkową przypominajkę. Pełna synchronizacja z Outlookiem i
    mam te same wpisy zarówno na dekstopie, ppc jak i w telefonie.