  • 1. Data: 2015-09-28 14:48:11
    Temat: samsung "opornie" odbiera telefony
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ostatnio coś się dzieje z moim Samsungiem.

    Dzwoni telefon, przyciskam "odbierz" i...nic.

    Czasem czekam z 10 sekund, żeby raczył zareagować.
    Macie jakiś sposób na to?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-09-28 14:59:35
    Temat: Re: samsung "opornie" odbiera telefony
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Sep 2015 14:48:11 +0200, w
    <5609370b$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin N
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Ostatnio coś się dzieje z moim Samsungiem.
    >
    > Dzwoni telefon, przyciskam "odbierz" i...nic.
    >
    > Czasem czekam z 10 sekund, żeby raczył zareagować.
    > Macie jakiś sposób na to?

    Stawiam, że to oprogramowanie.

  • 3. Data: 2015-09-28 17:22:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-28 o 14:48, Marcin N pisze:
    > Ostatnio coś się dzieje z moim Samsungiem.
    >
    > Dzwoni telefon, przyciskam "odbierz" i...nic.
    >
    > Czasem czekam z 10 sekund, żeby raczył zareagować.
    > Macie jakiś sposób na to?

    reset to factory.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-09-28 19:35:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-28 o 17:22, Irokez pisze:

    > reset to factory.

    Wierzę, że pomoże. Tylko, że nie tędy droga do naprawiania usterek
    programowych.

    W Windowsie też mam reinstalować system bo jakiś program bruździ?

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-09-28 20:12:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-28 o 19:35, Marcin N pisze:

    > Wierzę, że pomoże. Tylko, że nie tędy droga do naprawiania usterek
    > programowych.
    >
    > W Windowsie też mam reinstalować system bo jakiś program bruździ?

    W Windowsie odpalam go z boot-owalnej płyty/USB typu "Hiren's boot CD" i
    wywalam dziada który siedzi w systemie i nie da się inaczej wyciąć.
    Czasami ogrom zniszczeń jest taki, że jednak łatwiej reinstalkę zrobić.

    Da się Androida odpalić z czegoś podobnego do "Hirens'a" i wywalić śmiecia?.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-09-28 20:19:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 19:36:05 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Wierzę, że pomoże. Tylko, że nie tędy droga do naprawiania usterek
    > programowych.

    Niekoniecznie programowa.

    Moim osobistym zdaniem, tansze telefony (nie wiem jaki masz - flagowiec, gorna
    srednia polka czy budzetowy)maja gorszej jakosci pamiec ROM, ktora raczej
    bezpowrotnie spowalnia po jakims czasie korzystania. Mam takiego LG Swift 7, ktory
    muli potwornie mimo przywracania ustawien fabrycznych i instalowania pojedynczych
    programow na czystym systemie. A pierwsze pol roku chodzil bardzo ladnie.

  • 7. Data: 2015-10-01 00:26:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 6...@g...co

[...]

    Ciekawe, że u mnie (ani na Monsterze -- około 26 miesięcy, ani na Ace -- około
    16 miesięcy, ani na Overmaxie -- około 18 miesięcy) nie zauważyłem takiego mulenia.
    [może dlatego, że ani w Ace, ani w Overmaxie nic nie przywracałem?... Monsterowi
    robiłem apgrejd systemu... Ace wyczyściłem tuż przed sprzedażą -- wówczas
    przywróciłem...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-10-01 08:34:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Pytanie,jak plynnie Twoje sprzety dzialaly zaraz po zakupie? Moj byl szybki bez lagow

  • 9. Data: 2015-10-01 21:43:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Monsterowi
    > robiłem apgrejd systemu... Ace wyczyściłem tuż przed sprzedażą -- wówczas

    U mnie ACE 5839i po 3 latach zaczął ostro mulić, nawet po powrocie do
    fabrycznych i zaczytaniu listy kontaktów tylko mulił.
    ACE 5830i niby słabszy procek, z pół roku młodszy i żwawiej działa.
    Ale ten 5839 w końcu zdechł mikrofon to zutylizowałem i wymieniłem na
    Xcover 550.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2015-10-03 19:07:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 9...@g...co

    > Pytanie,jak plynnie Twoje sprzety dzialaly zaraz po zakupie?

    Tak płynnie, jak teraz, gdy odinstaluję znaczną część aplikacji.

    > Moj byl szybki bez lagow

    Usuwam część zainstalowanych aplikacji -- i nie mam lagów.

    Inną metodą likwidacji lagów jest restart Monstera.

    Overmax nie laguje w ogóle. (czekanie na wieści z netu to nie lagowanie)

    Ma więcej RAMki (niż Monster) i jakoś jest odporniejszy na brak restartu.

    Pod względem lagowania nic nie uległo zmianom od początku używania
    obu tych urządzeń przeze mnie, jeśli nie liczyć zmian związanych
    z wgraniem nowszego oprogramowania systemowego (ROMu) do Monstera,
    które zaowocowało nieznacznym zwiększeniem wolnej ilości RAMki
    (nowszy system jest mniej RAMkożerny) i znacznym/drastycznym
    zmniejszeniem pojemności ,,dysku'' przeznaczonego na kody aplikacji.
    Zmiany te wpłynęły na lagowanie pośrednio -- wymuszając rezygnację
    ze znacznej części aplikacji i zezwalając na rzadsze restarty.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'