  • 11. Data: 2011-10-20 21:35:25
    Temat: Re: samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?
    Od: Splinter <s...@c...pl>

    Marek pisze:
    > Jutro bee szczęśliwym posiadaczem samsung galaxy s2. naczytałem się o
    > niezbyt fortunnym rozwiązaniu osłony obiektywu: szybka w płaszczyźnie
    > obudowy, a co za tym idzie duża łatwość zarysowania. Jak jest w praktyce ?
    > Czy nalezy unikać odkładania telefonu na biurko aparatem do dołu ? Może
    > kupić jakiś pokrowiec lub folię ?
    > Reasumując: jak traktujecie wasze s-dwójki i jak one to przezywają ?

    Używam SG2 od 4 miesięcy bez żadnych gadżetów typu folia czy pokrowiec.
    Noszę go w kieszeni i odkładam normalnie na szybkę aparatu.
    Ryski zebrane przez te 4 miesiące są naprawdę śladowe i widoczne tylko
    pod odpowiednim kątem, po wyczyszczeniu szybek czystą szmatką. Na pewno
    nie utrudniają korzystania z aparatu czy wyświetlacza. Tylko jedna ryska
    o długości ok. 1 mm jest wyczuwalna pod paznokciem, ale przypuszczam, że
    jest ona wynikiem noszenia gołego telefonu w przedniej kieszeni spodni
    razem z monetami luzem.
    Ponadto telefon co najmniej dwa razy zaliczył glebę i jedyne ślady po
    tym to minimalnie wgniecione dwa narożniki (przez "minimalnie" rozumiem
    praktycznie niezauważalnie z odległości ok. 1 metra).

    Podsumowując:
    Jeżeli chcesz mieć przez długi czas "nieskazitelny" telefon, albo też
    chcesz go sprzedać za rok w stanie "jak nowy", to pewnie można się
    pokusić o zabawę w folie, pokrowce i w ogólne ostrożne obchodzenie się z
    urządzeniem.
    Natomiast jeżeli preferujesz wygodę obsługi (jak ja), to specjalnie się
    nie przejmuj zabezpieczeniami, a telefon i tak dość długo powinien
    wytrzymać w dobrym stanie.

    Przy okazji tematu odkładania telefonu na biurko - bardzo polecam
    oryginalną podstawkę biurkową (Desktop Dock) - zanim ją kupiłem,
    zazwyczaj podłączałem SG2 do kabla USB (co wymagało użycia obu rąk) i
    potem walał się on po biurku. Odkąd niedawno zanabyłem tę podstawkę,
    telefon po prostu na nią odstawiam jedną ręką i już się ładuje, a przy
    tym wyświetla sympatyczny ekran i fajnie wygląda, no i przy okazji
    szybka aparatu po niczym nie szoruje.

    Splinter