  • Data: 2011-10-19 09:59:24
    Temat: Re: samsung galaxy s2 - czy obchodzić się jak z jajkiem ?
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-18 17:22, Marek pisze:
    > Jutro bee szczęśliwym posiadaczem samsung galaxy s2. naczytałem się o
    > niezbyt fortunnym rozwiązaniu osłony obiektywu: szybka w płaszczyźnie
    > obudowy, a co za tym idzie duża łatwość zarysowania. Jak jest w praktyce ?
    > Czy nalezy unikać odkładania telefonu na biurko aparatem do dołu ? Może
    > kupić jakiś pokrowiec lub folię ?
    > Reasumując: jak traktujecie wasze s-dwójki i jak one to przezywają ?

    :) Hmm, mam SG2 od dobrych paru miesiecy :) Mialem przez chwile
    pokrowiec ale za duzy byl i nie wygodny. Mam tylko folie ochronna
    przyklejona. Nosze fona w kieszeni :) i wogole nie widze aby szybka
    aparatu sie porysowala. Klade oczywiwcie tez go aparatem do dolu i nic
    sie nie rysuje. Jedynie co to troche folia juz porysowana.

    Pozdr.
    Bastek