  • 91. Data: 2010-12-13 18:25:50
    Temat: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > U&#191;ytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisa&#179; w wiadomo&#182;ci

    > Za zaniedbania przy obsludze samochodu...
    >
    > --
    > Picasso

    Ten sam Bog karze co zawsze czy jakis inny jest od diesli?

  • 92. Data: 2010-12-13 20:35:25
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-13 12:19, kamil pisze:
    > .

    > Akumulator dieslowi akurat jest najmniej potrzebny do szczescia.

    Staremu na mechanicznie sterowanej pompie jak najbardziej.

    Spróbuj common raila, albo chociaż jakiegoś na elektronicznie sterowanej
    pompie uruchomić bez aku :) albo chociaż takiego z elektromagnetycznym
    zaworem gaszenia :D

    Pozdrawiam !

  • 93. Data: 2010-12-13 20:36:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 20:35:25 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Spróbuj common raila, albo chociaż jakiegoś na elektronicznie sterowanej
    > pompie uruchomić bez aku :) albo chociaż takiego z elektromagnetycznym
    > zaworem gaszenia :D

    to drugie akurat jest możliwe - wystarczy wyjąć środek z zaworu, sam tak
    robiłem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 94. Data: 2010-12-13 22:01:38
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości:

    > .

    > Akumulator dieslowi akurat jest najmniej potrzebny do szczescia.

    Elektrozawory, czujnik położenia wałka rozrządu i obrotów wału...bez tego
    nawet ZSa z pompą VP (np. AFN, 1Z) nie odpalisz.

    --
    Bugatti

  • 95. Data: 2010-12-13 22:04:09
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości:

    > To jakiś wielki miszcz tuningu musiał być. :P

    Info od znanego tunera w polsce...Myślę że temu "miszczowi tuningu" wiele
    osób z tej grupy mogłoby czyścić buty...i to nie dlatego że na wsi jest
    błoto i gnój ;-P

    --
    Bugatti

  • 96. Data: 2010-12-13 23:17:05
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Info od znanego tunera w polsce...Myślę że temu "miszczowi tuningu" wiele
    > osób z tej grupy mogłoby czyścić buty...i to nie dlatego że na wsi jest
    > błoto i gnój ;-P

    Dawaj jego namiary, trzeba w wikipedii zlotymi zgloskami te jego glebokie
    przemyslenia zapisac!

    --
    Picasso

  • 97. Data: 2010-12-14 00:15:29
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "P_ablo" napisał w wiadomości:

    > Dawaj jego namiary, trzeba w wikipedii zlotymi zgloskami te jego glebokie
    > przemyslenia zapisac!

    http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=4753&postday
    s=0&postorder=asc&start=0

    --
    Bugatti

  • 98. Data: 2010-12-14 00:31:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-13 10:03, J.F. pisze:

    > Nie, jedynka, dwojka, piatka i hamulec.

    Ale czy dla sprzęgła to będzie taka duża różnica czy zmiana będzie z
    dwójki na piątkę czy od razu próba startu z piątki?

    Sprzęgło i tak nie da rady przenieść momentu potrzebnego żeby na piątce
    zerwać przyczepność kół, a zrównanie prędkości tarcz nastąpiłaby dopiero
    przy ogromnej prędkości.

    Ja bym mimo wszystko zaczynał z piątki - jeżeli nie da rady to trudno,
    raczej nie dało się nic więcej zrobić. A nie straci się wydolności
    sprzęgła na pierwsze zmiany między niskimi biegami.

    Tu jeszcze jest jedna kwestia:
    http://www.youtube.com/watch?v=nK9TX82c2VI
    Na moje oko to przegrzana tarcza sprzęgła się rozpadła i wyszła przez
    maskę. Warto pamiętać że w przednionapędówkach płaszczyzna sprzęgła
    przebiega mniej-więcej między nogami kierowcy... :)

    Tylko nie wiem czy ten Dodge Neon jest jakoś reprezentatywny dla ogółu
    aut - na filmie widać że jest po dzwonie, może coś było krzywe -
    wystarczy pęknięta obudowa sprzęgła i już coś tam mogło pracować
    nieosiowo i spowodować takie coś.

  • 99. Data: 2010-12-14 07:41:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 22:01, Bugatti pisze:

    > Elektrozawory, czujnik położenia wałka rozrządu i obrotów wału...bez
    > tego nawet ZSa z pompą VP (np. AFN, 1Z) nie odpalisz.

    ROTFL :P
    Chyba nie rozumiesz istoty dzialania silnika diesla.

    --
    Karolek

  • 100. Data: 2010-12-14 07:42:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 22:04, Bugatti pisze:

    > Info od znanego tunera w polsce...

    Fachowiec pierwsza klasa :P

    > Myślę że temu "miszczowi tuningu"

    Jasne, dobrze, ze to tylko Twoje przemyslenia :>

    --
    Karolek