eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamozaplon w dieslu od oleju z turbinyRe: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.tu.kielce.pl!not-for-mail
    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Date: Wed, 22 Dec 2010 13:00:58 +0100
    Organization: Kielce University of Technology, Poland
    Lines: 26
    Message-ID: <iesp9q$20tn$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
    <c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    <ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
    <4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.26.8.32
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: rekrutacja.tu.kielce.pl 1293019258 66487 81.26.8.32 (22 Dec 2010 12:00:58
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...kielce.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 12:00:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336757
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-12-22 08:12, Artur(m) pisze:
    >> Czyli znowu,
    >> "Róbta co chceta" albo nic nie róbta, bo będzie i tak to samo.
    >> Czy dobrze rozumiem porady dotychczasowe?
    >> [...]
    >> Czy dobrze myślę, biorąc pod uwagę wszystkie te
    >> (i wcześniejsze) dyskusje?
    >
    > No, nie do końca. Jeśli już dojdzie do sytuacji rozkręcenia się silnika,
    > to możesz przyglądać się jak umiera lub spróbować coś zrobić aby
    > zmniejszyć straty. Jak to zrobić to już było napisane.

    Czyli
    z jedynki lub z piątki,
    w ruchu lub stojąc,
    puszczając sprzęgło ani mocno ani słabo
    zatykając dolot powietrza lub się nie da
    naciskając hamulec.
    czyli raczej proste.
    Mam nadzieje, że nie będę musiał eksperymentować...

    Artur(m)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: