-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.tu.kielce.pl!not-for-mail
From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
Date: Wed, 22 Dec 2010 13:00:58 +0100
Organization: Kielce University of Technology, Poland
Lines: 26
Message-ID: <iesp9q$20tn$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
<4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.26.8.32
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: rekrutacja.tu.kielce.pl 1293019258 66487 81.26.8.32 (22 Dec 2010 12:00:58
GMT)
X-Complaints-To: a...@t...kielce.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 12:00:58 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336757
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
news:4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2010-12-22 08:12, Artur(m) pisze:
>> Czyli znowu,
>> "Róbta co chceta" albo nic nie róbta, bo będzie i tak to samo.
>> Czy dobrze rozumiem porady dotychczasowe?
>> [...]
>> Czy dobrze myślę, biorąc pod uwagę wszystkie te
>> (i wcześniejsze) dyskusje?
>
> No, nie do końca. Jeśli już dojdzie do sytuacji rozkręcenia się silnika,
> to możesz przyglądać się jak umiera lub spróbować coś zrobić aby
> zmniejszyć straty. Jak to zrobić to już było napisane.
Czyli
z jedynki lub z piątki,
w ruchu lub stojąc,
puszczając sprzęgło ani mocno ani słabo
zatykając dolot powietrza lub się nie da
naciskając hamulec.
czyli raczej proste.
Mam nadzieje, że nie będę musiał eksperymentować...
Artur(m)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 22:48 R2r
- 23.12.10 08:08 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera