-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.tu.kielce.pl!not-for-mail
From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
Date: Wed, 22 Dec 2010 13:00:58 +0100
Organization: Kielce University of Technology, Poland
Lines: 26
Message-ID: <iesp9q$20tn$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<ies8c6$1qgp$1@rekrutacja.tu.kielce.pl>
<4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.26.8.32
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: rekrutacja.tu.kielce.pl 1293019258 66487 81.26.8.32 (22 Dec 2010 12:00:58
GMT)
X-Complaints-To: a...@t...kielce.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 12:00:58 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336757
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
news:4d11c261$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2010-12-22 08:12, Artur(m) pisze:
>> Czyli znowu,
>> "Róbta co chceta" albo nic nie róbta, bo będzie i tak to samo.
>> Czy dobrze rozumiem porady dotychczasowe?
>> [...]
>> Czy dobrze myślę, biorąc pod uwagę wszystkie te
>> (i wcześniejsze) dyskusje?
>
> No, nie do końca. Jeśli już dojdzie do sytuacji rozkręcenia się silnika,
> to możesz przyglądać się jak umiera lub spróbować coś zrobić aby
> zmniejszyć straty. Jak to zrobić to już było napisane.
Czyli
z jedynki lub z piątki,
w ruchu lub stojąc,
puszczając sprzęgło ani mocno ani słabo
zatykając dolot powietrza lub się nie da
naciskając hamulec.
czyli raczej proste.
Mam nadzieje, że nie będę musiał eksperymentować...
Artur(m)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 22:48 R2r
- 23.12.10 08:08 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A