    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Date: Sun, 12 Dec 2010 23:37:53 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Scenariusze z Hollywood to nie jest najlepsze zrodlo wiedzy naukowej
    >
    > To moze potrafisz podac stezenie smiertelne ?

    > Nastepna rzecz do potwierdzenia.
    >
    > J.

    Scenariusze moze i nie sa najlepszym zrodlem. Ale wystepja w nich sytuacje z
    zycia. Dawka smiertelna moze byc podobna do smiertelnej dawki cyjanku potasy.
    Mechanizm dzialania jest bardzo podobny. Ale moze byc i duzo mniejsza bo
    mechanizm dostawania sie do krwioobiegu jest inny. Przez pluca szybciej se
    dostanie niz przez skore albo po polknieciu. Chcesz potwierdzic czy gasi silnik.
    To nie truj tylko sobie psiknij halonem z gasnicy w filtr powietrza. Ja
    psiknalem i wiem ze dziala. Psiknij Ty i nie czekaj az ktos tego nigdy nie zrobi
    i bedzie pisal glupoty. Tylko zanim to zrobisz zaopatrz się w dodatkowy
    akumulator na wymiane albo kogos z linka do ciagniecia.