-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
Date: Tue, 8 Dec 2015 10:05:22 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <n466gg$q5$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@m...org>
<a...@n...neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
<5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
<n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
<56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n3vspn$ijd$1@node1.news.atman.pl>
<5664b966$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<n437g9$ter$1@node1.news.atman.pl>
<5665669d$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<n444u3$alt$1@node2.news.atman.pl>
<5665994d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<n44m9e$tls$1@node2.news.atman.pl>
<566623e3$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
<n45uqe$nu7$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1449565520 837 46.21.210.209 (8 Dec 2015 09:05:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Dec 2015 09:05:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
In-Reply-To: <n45uqe$nu7$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573567
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-08 o 07:54, Shrek pisze:
>
>> Nasza dyskusja zaczęła się od tego, że prawdopodobnie trudniej zatrzymać
>> samochód, który cały czas jest napędzany silnikiem z maksymalnie otwartą
>> przepustnicą. Hamulce będą bardziej się grzały. Silnika się nie zdławić,
>> ponieważ automat będzie redukował biegi. Teraz pytanie: co wystąpi
>> pierwsze? Czy uda się najpierw zatrzymać samochód, czy najpierw zagotują
>> się hamulce, czy jako pierwsza zagotuje się automatyczna skrzynia biegów?
>
> Obstawiam, że jak coś poleci, to jakieś sprzęgło w automacie (wiekszość
> ma).
>
W dotychczasowych tego typu przypadkach pierwsze zdychały hamulce a
kierujący wylatywał z drogi.
Pozdrawiam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=