-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!new
sfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.x
lned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@4...net>
<60043fe4$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<ru1h19$9sh$2$Cav@news.chmurka.net>
<6004531a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<ru1ot6$em9$1$Cav@news.chmurka.net>
<6004818d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<ru24c6$nao$1$Cav@news.chmurka.net>
<6004a77d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<ru3aca$d35$2$Cav@news.chmurka.net>
<60053c1b$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<ru3ivv$jcc$1$Cav@news.chmurka.net>
<600569b3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<ru3qih$o5t$1$Cav@news.chmurka.net>
<60058555$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<ru442b$um8$1$Cav@news.chmurka.net>
<6005ae34$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<ru4fq6$6p6$1$Cav@news.chmurka.net>
<6005e960$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<ru5ttq$5p9$1$Cav@news.chmurka.net>
<6006aa9c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<ru6bk4$d82$1$Cav@news.chmurka.net>
<6006d4d0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<6006da7d$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<ru6mtv$jre$1$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Tue, 19 Jan 2021 15:57:28 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ru6mtv$jre$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <6006f358$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1611068248 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 527 80.53.118.49:49211
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3539
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690386
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-01-19 o 14:30, Cavallino pisze:
> W dniu 19-01-2021 o 14:11, cef pisze:
>> W dniu 2021-01-19 o 13:47, cef pisze:
>>> W dniu 2021-01-19 o 11:17, Cavallino pisze:
>>
>>>> Po prostu od 80 do 100% trwa to dłużej niż 0-80%, do tego nie jest
>>>> zalecane i rzadko kto z tych powodów tak ładuje.
>>>> Więc żeby nie straszyć czasem, podają tylko czas ładowania do 80.
>>>> Ładniej to wygląda w folderach.
>>>
>>> A ten zasięg max podają dla 100% naładowania czy tych 80%?
>>> Czy poruszając się autem EV, które ma katalogowo zasięg max do 450km
>>> i czas ładowania podany też do 80% rzędu 1 godz to jadąc w długą
>>> trasę z dostępem jedynie do szybkiego ładowania muszę liczyć, że tak
>>> naprawdę
>>> jak się naładuję do 80% to do kolejnego punktu ładowania przejadę
>>> nie 450km tylko około 350km?
>>
>> No i przy okazji jeszcze jedno pytanie,
>> skoro komputer dba o baterię, to nie pozwoli wyjechać
>> baterii do tych 20% powiedzmy
>
> Znowu wymyśliłeś nową bzdurę?
> Wartość baterii netto (czyli to co Ci samochód pokazuje w %), możesz
> wyjeżdżać i ładować od 0% do 100%.
> Maksymalny zasięg jest podawany dla wartości maksymalnej.
> Oczywiście w optymalnych warunkach.
Sam tego nie wymyśliłem.
To wnioski z tego co tu czytam.
Czyli maksymalny zasięg z katalogu nie jest de facto
taki maksymalny. Wydawało mi się, że chyba Myjk tu pisał,
komputer elektryka dba o baterię i dla jej dobra nie dopuści
do nadmiernego rozładowania.
Przynajmniej ja tak zrozumiałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.21 16:15 cef
- 19.01.21 17:11 Cavallino
- 19.01.21 17:13 Cavallino
- 19.01.21 17:15 Cavallino
- 19.01.21 17:51 cef
- 19.01.21 18:11 cef
- 19.01.21 21:47 Cavallino
- 19.01.21 22:46 cef
- 25.01.21 17:57 Cavallino
- 14.02.21 23:00 Cavallino
- 15.02.21 00:54 RadoslawF
- 15.02.21 15:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A