eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news.dns-netz
    .com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <rtn8qt$kll$1$horizn@news.chmurka.net> <n...@m...org>
    <5fff38d8$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <13v1r77lxdccg$.dlg@myjk.org>
    <6001bdf7$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60020f94$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <u4lvpf4df3fq$.dlg@myjk.org>
    <60031606$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <6004178c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60041d22$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <600436eb$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <60043c26$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <6004b2c1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 18 Jan 2021 17:18:29 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6004b2c1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <6005b4d5$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1610986709 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 83.142.196.21:11839
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690286
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.01.2021 o 14:47, J.F. pisze:

    >> Dlaczego nie powinno? W silniku po prostu izolacja się przebiła
    >> (prawdopodobnie po prostu ze starości), silnik gorący, ale nie w
    >> ogniu, ma falowniku info że zadziałało overcurrent protection. Potem w
    >
    > Aaa - takie "spalilem". Czyli normalnie ze starosci.

    No normalnie - ze starości. Solidny silnik, jeszcze siemensa, ze 180 kg
    waży. Ile waży ten z tesli, co ma piec razy więcej mocy i pracuje w
    znacznie gorszych warunkach? No więc skąd pomysł, że tamten dłużej
    pociągnie?

    >> ma falowniku info że zadziałało overcurrent protection. Potem w
    >> falowniku (tym samym) kondensator eksplodował i trochę szkód przy okazji
    >
    > Ciekawe jak z kondensatorami w EV ... nie ma ?

    Może nie być - w końcu prostownika nie ma.

    > Skoro "szkod narobil" ...

    Wyczyścić, sprawdzić i by robił następne kilka(naście) lat.

    >> No właśnie pomijając te akusy, to skąd założenie że elektryki będą
    >> trwalsze niż reszta?
    >
    > Tesla nie nie jest z aluminium ?

    Nie wiem - a jest? To jakiś argument - ale cała, łącznie z progami?

    > Poza tym trzeba miec garaz, aby bylo gdzie ladowac ... beda wolniej
    > rdzewiec :-)

    A no tak - i dużo jeździć nie będzie, bo się przez noc nie naładuje, to
    i psuć się mniej będzie. Miał rację majk - wina użytkownika - zamiast
    pieścić się z samochodem to ludzie jeżdzą a potem płaczą że sie psuje;)

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: