eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Sat, 16 Jan 2021 16:07:22 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rtuvf9$qhj$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <60005b62$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <9965994476$20210115003335@squadack.com>
    <6001b30b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <1x8pfcebje0ra$.dlg@myjk.org>
    <6002bed9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtufej$gtv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6002d0ba$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 16 Jan 2021 15:07:21 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
    logging-data="27187";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.1
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <6002d0ba$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 210116-2, 16.01.2021), Outbound message
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690154
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16-01-2021 o 12:40, nadir pisze:
    > W dniu 16.01.2021 o 11:33, Cavallino pisze:
    >
    >> A skąd wziąłeś te 20%?
    >
    > Gdzieś wyżej, ktoś pisał o 20% masy. Chcesz to szukaj, mi się nie chce.

    Czyli jak cef, nakłamiesz, namanipulujesz i uciekasz tylnymi drzwiami.

    >
    >> Bo bufor (czyli różnica między pojemnością brutto i netto) wynosi
    >> jakieś 10% albo i mniej.
    >
    > Nie wiem czy 20% masy baterii przekłada się na 10%, 20% czy może 30%
    > pojemności.

    Pojemność to de facto suma takich samych ogniw, więc pojemność zwiększa
    się proporcjonalnie do masy.
    A nawet bardziej, bo jest jeszcze obudowa.

    >> Chyba że znowu nie wiesz o czym piszesz i mylisz to z zaleceniami,
    >> biorącymi pod uwagę wygodę użytkownika i optymalne warunki pracy dla
    >> baterii...
    >
    > Doskonale wiem o czym piszę, tylko konsekwentnie omijacie ten problem z
    > Myjkiem. Czym się różni zwiększanie masy baterii o 20%

    Dopóki nie odpowiesz skąd wziąłeś tą bzdurę, nie mamy o czym dyskutować.
    Względnie nie przeprosisz za kolejne hejterskie kłamstwo.

    >> Nie bardzo.
    >> Przynajmniej te w samochodach mają wystarczający zapas, żeby im to nie
    >> robiło.
    >
    > Silniki spalinowe w samochodach użytkowych

    Kto gadał o takich?

    >> Ograniczenia wprowadza bateria, a nie silnik.
    >> Ale jej ograniczeń na drodze nie osiągniesz, w spaliniaku z manualem
    >> bez problemu - wystarczy biegu nie zmienić.
    >
    > No widzisz, a są konstrukcje siników spalinowych, które nie mają biegów
    > i działają elegancko.

    Działały, dopóki ktoś kto tak myślał, nie przejechał się elektrykiem.
    Po tym fakcie już wie, że każda skrzynia w smrodowozie to upierdliwy i
    zbędny badziew.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: