-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all
.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!nntp.speedium.network!feeder01!81.171.65.13.MISMAT
CH!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Wed, 13 Jan 2021 21:41:51 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.178.168
X-Trace: 1610570510 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 518 95.160.178.168:52572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1708
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689980
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.01.2021 o 17:21, Myjk pisze:
> Nie, są po prostu duże, ignorancie, ba przewymiarowane -- bo nikogo
> szczególnie nie boli że 20% więcej masy sobie jeździ. Zaś wytrzymałość
> baterii w samochodach jest wyższa właśnie ze względu na jej
> przewymiarowanie, dzięki czemu pracuje w optymalnych parametrach
> (przeważnie brak ładowania powyżej 80% i brak rozładowania poniżej 20%),
> taka bateria jest także chłodzona a nawet ogrzewana wg aktualnych potrzeb.
Czyli damy ci większą i cięższą baterię, za którą i tak zapłacisz, ale
żeby było emejzing damy ci 80% jej pojemności.
Tak to się wali jeleni w rogi.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.21 23:03 Cavallino
- 13.01.21 23:05 Cavallino
- 13.01.21 23:10 Myjk
- 14.01.21 13:26 J.F.
- 14.01.21 13:43 Cavallino
- 14.01.21 15:18 J.F.
- 14.01.21 15:20 J.F.
- 14.01.21 15:51 nadir
- 14.01.21 15:55 nadir
- 14.01.21 16:07 nadir
- 14.01.21 17:02 ToMasz
- 14.01.21 18:07 Myjk
- 14.01.21 20:01 nadir
- 14.01.21 20:49 m4rkiz
- 14.01.21 20:59 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=