  • 61. Data: 2018-11-25 20:30:04
    Temat: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 16:46, Shrek pisze:

    > Z grubsza po to samo, po co nie pozwalać palić szlamem weglowym czy
    > parkować na trawnikach.

    Przecież w mieście należy parkować na trawnikach. Jak chcesz trawy to
    idź na wieś albo do lasu, za miasto a nie namnażasz problemów.

    >Ludzie by tak wybierali, co nie znaczy, że to
    > dobre.

    To dokładnie znaczy, że dla nich dobre.

    >Takie wady życia w społeczeństwie - na przykład nie wolno rabować
    > i gwałcić, mimo że wielu by tak wolało;)

    Pieprzysz

  • 62. Data: 2018-11-25 20:32:35
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 16:47, Shrek pisze:

    > E tam. Do zabawy to motocykl. Samochód to do przemieszczania dupy
    > głównie. Coć coś w tym jest, że mimo, że rozsądek podpowiada yarisa to
    > serce mówi 200+KM;)

    Nie o to chodzi, ludzie kupują samochodów tylko po to by się normalnie
    przemieszczać bo do tego można właśnie w autobus wsiąść. Dorośli ludzie
    kupują sobie zabawki. Jest też cała masa ludzi8, którym wydaje się, że
    wożą i jest ok a rzeczywistość jest taka, że to ciotki są tylko, nie
    ogarniające prowadzenia.

  • 63. Data: 2018-11-25 20:32:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 17:25, Bolko pisze:

    > Ale to jest głęboko w nas, tylko zabawki się zmieniły.
    > Żona zaczytuje sie w Jane Austen (pisarka umarła w 1817 roku).
    > I ostatnio opowiadała jakiś fragment książki gdzie jeden z bohaterów
    > się chwalił lasce jakiej on to nie ma bryczki.
    > Myślisz że w starożytnym Rzymie było inaczej?

    O to to

  • 64. Data: 2018-11-25 20:35:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 20:10, Marcin N pisze:

    > W Polsce patologią jest to, że tylko jedno miasto ma metro.

    Zgoda. Choć tak naprawdę szybkie tramwaje (tylko rzeczywiście szybkie,
    jak poznańska pestka) albo choćby solidnie zrobiona kolej miejska też by
    zrobiła robotę.

    > Metro jest jedyną prawdziwą alternatywą dla samochodu w mieście.
    > Nie jest wygodniejsze od samochodu, ale jest ZNACZNIE szybsze.

    Z wygodą to równie bywa - potrafi być nawet wygodniejsze, biorac pod
    uwagę że nie trzeba miejsca szukac i szyb skrobać. Problem w tym, że
    rzeczywiście jest tego co kot napłakał. Ale pokazuje, że transort
    zbiorowy potrafi być konkurencyjny do komunikacji indywidualnej.

    Shrek

  • 65. Data: 2018-11-25 20:37:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 20:10, Marcin N pisze:

    > W Polsce patologią jest to, że tylko jedno miasto ma metro.
    > Metro jest jedyną prawdziwą alternatywą dla samochodu w mieście.
    > Nie jest wygodniejsze od samochodu, ale jest ZNACZNIE szybsze.

    Wiesz ile kosztuje metro?

  • 66. Data: 2018-11-25 20:39:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Od szyb w samochodzie wymaga sie zeby byly przezroczyste i bezpieczne. Czyli trzech
    rzeczy sie wymaga. Przezroczyste, bezpieczne i zeby byly. Picolo duo mial fabrycznie
    zamontowane wszystkie szyby. Mial i ogrzewanie. Twizy ogrzewania nie ma bo po co
    ogrzewanie w samochodzie bez szyb.

    Pierdoły, można dokupić okna tak jak i drzwi. Kwestia na jaki sezon jest
    Twizy a nie tego czy jest samochodem.

    > Trabant nie dosc ze mial skuteczne ogrzewanie to mial szyby na dodatek opuszczane
    korbka. Twizy nie jest samochodem i nie pytaj czym jest bo nie wiem. Nie ma jeszcze
    nazwy na dwa elektryczne skutery z dachem. Jesli nazwac twizy samochodem to przez
    pewne podobienstwo nalezy nazwac samochodami elektryczne wozki ktorymi poruszaja sie
    inwalidzi.

    A Wind, Wind nie ma blaszanego dachu to pewnie też według Ciebie nie
    jest samochodem. Pierdoły, ot co

  • 67. Data: 2018-11-25 20:49:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 20:32, kk pisze:

    > O to to

    To ty z fetyszem twiziego zosaniesz prawiczkiem do końca:P

    Shrek

  • 68. Data: 2018-11-25 22:57:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 14:51:10 +0100, Marek S napisał(a):

    > Też mi się tak wydaje, że Tesla pobudowała fabrykę po wcześniejszym
    > zbadaniu opłacalności produkcji tych akumulatorów.

    No na pewno jest to technologia która na dziś spełnia pokładane w niej
    oczekiwania.
    A jej najważniejszą zaletą jest to, że istnieje i nadaje się do produkcji
    (i to już od jakiegoś czasu).

    A to że w jakimś laboratorium, jacyś ludzie, uzyskali dane że dałoby się to
    robić lepiej, zapewne jest wkładem w rozwój nauki, ale wątpliwe żeby to się
    udało tak raz-dwa wsadzić do samochodów.
    Mało który wynalazek prosto z laboratorium nadaje się do fabryki.

    > Wygląda na to, że fake newsy zaczynają stanowić główny nurt
    > dziennikarstwa. Co nie jest wiadomością optymistyczną.

    To określiłbym raczej mianem "dziennikarstwa nawiedzonego", albo
    przynajmniej "podnieconego".
    Za dużo takich newsów przewala się przez media, za dużo czasu zajmuje mi
    dotarcie do naukowych źródeł i bardziej trzeźwa ocena tego czym podniecił
    się dziennikarz...

  • 69. Data: 2018-11-25 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Przeceniasz mnie, żadnej tu ironii :) Za pierwszym razem kiedy
    > zobaczyłem ten zwrot, to sprawdziłem i jakoś ni mi nie wyskoczyło,
    > szybko uznałem że to musi być jakaś nowomowa. Poszukałem teraz znów
    > i już widzę - ciągłość świateł przy stosownej jeździe. Nie
    > wiedziałem że coś takiego w ogóle nosi nazwę.

    :)))
    No to sorry, zle odczytałem intencje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 70. Data: 2018-11-25 23:04:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co to jest wind. Jak wpisalem w google to jakis pluszowy misiek i telefony wyskakuja.