-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ptcemr$qta$1@dont-email.me> <ptck5r$u3k$1@node1.news.atman.pl>
<ih5s635q46qt$.31yfrmfuksx8.dlg@40tude.net>
<pte9cl$hc5$1@node1.news.atman.pl>
<vqncrvyncn7j$.1qr5uyptjjmql.dlg@40tude.net>
<ptf7dj$dcn$1@news.icm.edu.pl>
<5bfbc86a$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
<5bfc1bde$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 26 Nov 2018 18:41:40 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5bfc1bde$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <5bfc305d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.228.98
X-Trace: 1543254109 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 482 83.28.228.98:56156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2552
X-Received-Body-CRC: 1998171108
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644750
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-26 o 17:14, Marcin N pisze:
> W dniu 2018-11-26 o 11:18, T. pisze:
>> Jak się zastosuje ultrakondensatory grafenowe to naładowanie będzie
>> trwało kilka sekund. :-) Świat nie stoi w miejscu...
>
> Terefere.
>
> A skąd weźmiesz energię, żeby ją przelać do tych ultranowoczesnych baterii?
>
> Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę, jakie tu moce byłyby potrzebne?
>
> Niezwykłą zaletą paliw płynnych jest właśnie to, że są to paliwa płynne
> - łatwe do transportu i przechowywania. Warto chwilę pomyśleć nad magią,
> jaką są silniki spalinowe.
>
> Potrafią płyn zamienić w ogromne ilości użytecznej energii którą bardzo
> sprawnie wykorzystują do przemieszczania ogromnych przedmiotów. To są
> naprawdę "czary".
>
> Oczywiście mają wady, które z lubością lubimy wytykać, ale ogólnie - to
> jest to sprzęt, który powinien budzić ogromny szacunek.
>
> Podobnie jak wiele innych "codziennych" technologii, które ludziki
> używają - na ogół nie mając bladego pojęcia, jak działają i jak
> niezwykłej technologii wymagają.
>
To proste - na stacjach ładowania też będą kondensatory. One się mogą
ładować powoli w czasie, kiedy nie ma ruchu.
Zapewne zanim przeciętnego Kowalskiego będzie stać na takie auto to już
wynajdą minielektrownie atomowe na każdej stacji paliw.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=