eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniemRe: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
  • Data: 2018-11-25 20:39:54
    Temat: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od szyb w samochodzie wymaga sie zeby byly przezroczyste i bezpieczne. Czyli trzech
    rzeczy sie wymaga. Przezroczyste, bezpieczne i zeby byly. Picolo duo mial fabrycznie
    zamontowane wszystkie szyby. Mial i ogrzewanie. Twizy ogrzewania nie ma bo po co
    ogrzewanie w samochodzie bez szyb.

    Pierdoły, można dokupić okna tak jak i drzwi. Kwestia na jaki sezon jest
    Twizy a nie tego czy jest samochodem.

    > Trabant nie dosc ze mial skuteczne ogrzewanie to mial szyby na dodatek opuszczane
    korbka. Twizy nie jest samochodem i nie pytaj czym jest bo nie wiem. Nie ma jeszcze
    nazwy na dwa elektryczne skutery z dachem. Jesli nazwac twizy samochodem to przez
    pewne podobienstwo nalezy nazwac samochodami elektryczne wozki ktorymi poruszaja sie
    inwalidzi.

    A Wind, Wind nie ma blaszanego dachu to pewnie też według Ciebie nie
    jest samochodem. Pierdoły, ot co