eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniemRe: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
  • Data: 2018-11-25 22:57:54
    Temat: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 14:51:10 +0100, Marek S napisał(a):

    > Też mi się tak wydaje, że Tesla pobudowała fabrykę po wcześniejszym
    > zbadaniu opłacalności produkcji tych akumulatorów.

    No na pewno jest to technologia która na dziś spełnia pokładane w niej
    oczekiwania.
    A jej najważniejszą zaletą jest to, że istnieje i nadaje się do produkcji
    (i to już od jakiegoś czasu).

    A to że w jakimś laboratorium, jacyś ludzie, uzyskali dane że dałoby się to
    robić lepiej, zapewne jest wkładem w rozwój nauki, ale wątpliwe żeby to się
    udało tak raz-dwa wsadzić do samochodów.
    Mało który wynalazek prosto z laboratorium nadaje się do fabryki.

    > Wygląda na to, że fake newsy zaczynają stanowić główny nurt
    > dziennikarstwa. Co nie jest wiadomością optymistyczną.

    To określiłbym raczej mianem "dziennikarstwa nawiedzonego", albo
    przynajmniej "podnieconego".
    Za dużo takich newsów przewala się przez media, za dużo czasu zajmuje mi
    dotarcie do naukowych źródeł i bardziej trzeźwa ocena tego czym podniecił
    się dziennikarz...