-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
Date: Sun, 25 Nov 2018 15:40:24 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 29
Message-ID: <ptec8u$245$2@news.icm.edu.pl>
References: <ptcemr$qta$1@dont-email.me> <ptch0s$shb$2@news.icm.edu.pl>
<5bfa5e21$0$5494$426a74cc@news.free.fr>
<5bfa6625$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5bfa7e4c$0$15195$426a74cc@news.free.fr>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-144-110.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1543156831 2181 94.254.144.110 (25 Nov 2018 14:40:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Nov 2018 14:40:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <5bfa7e4c$0$15195$426a74cc@news.free.fr>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644621
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-25 o 11:49, Mateusz Viste pisze:
> On Sun, 25 Nov 2018 10:06:45 +0100, Marcin N wrote:
>> W dniu 2018-11-25 o 09:32, Mateusz Viste pisze:
>>> Może nie w tym roku, ani nie w następnym, ale prędzej czy później
>>> będzie dla wszystkich oczywiste że przemieszczanie dwóch ton metalu aby
>>> przetransportować 80 kg wody i białka to taki sobie interes.
>>
>> Zastanówmy się, skąd te "dwie tony" się biorą.
>> Maluch ważył 650 kg. Renault 9 (o ile pamiętam) około 900.
>> Typowy współczesny waży 1200.
>>
>> Problemem jest bezpieczeństwo.
>
> Problemem jest to, że po milionach lat ewolucji człowiekiem w dalszym
> ciągu kieruje małpi instynkt i hormony.
>
>> Jeśli chcemy jeździć lekkimi pojazdami -
>> trzeba najpierw zabronić jeździć ciężkimi. Ostatnia głośna sprawa z
>> Czech pokazała, jak wygląda wypadek ciężkiego porszaka z typowym
>> samochodem.
>
> Obecne samochody są niepotrzebnie szybkie. Pierwszym krokiem do
> bezpieczeństwa jest ograniczenie vmax wszelkich aut, powiedzmy do 90 km/h.
> Drugi krok to odciąć kierownicę, i niech komputery za nas prowadzą. Ale
> to wszystko w trasie - bo w mieście przyszłości samochód nie ma prawa
> bytu. Przy czym wszystko to w dzisiejszej rzeczywistości jest oczywiście
> nierealne. Ale małymi kroczkami...
Samochód po to jest by się nim bawić
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.18 16:12 kk
- 25.11.18 16:16 kk
- 25.11.18 16:19 kk
- 25.11.18 16:37 Jacek Maciejewski
- 25.11.18 16:46 Shrek
- 25.11.18 16:47 Shrek
- 25.11.18 16:59 Budzik
- 25.11.18 17:10 Mateusz Viste
- 25.11.18 17:25 Bolko
- 25.11.18 17:28 Bolko
- 25.11.18 17:44 Shrek
- 25.11.18 18:15 JDX
- 25.11.18 18:39 Zenek Kapelinder
- 25.11.18 19:00 Shrek
- 25.11.18 19:02 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=