    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody elektryczne
    Date: Fri, 10 Mar 2017 16:30:14 +0100
    <o9uaak$9lh$1@node1.news.atman.pl>

    On Fri, 10 Mar 2017 14:39:24 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Bo są gówno warte. Maja więcej wad niż zalet a kosztują często tyle
    > co normalny, w pełni funkcjonalny samochód.

    A jaki jest problem z funkcjonalnością? To ma być wozidło z pkt a do
    okt b. Nie jeździ? Trzeba jechać na stojąco? Dachu nie ma i deszcz na
    głowę się leje? A. siedzenia trzeszczą nosz ja pier... faktycznie
    problem dyskwalifikujący.

    Funkcjonalności same z siebie się nie zrobią. Trzeba kupować i
    jeszcze raz kupować aby produkt ewoluował i był coraz bardziej
    dopracowany. Jak wszyscy będą się tylko gapić i oceniać i wybrzydzać
    a nie kupować to nic z elektrycznej motoryzacji nie będzie.

    > Ty tak na poważnie z komunikacją przymusową ?

    Oczywiście, zakładam że ten co jeździ komunikacją to nie stać go ma
    samochód + drogie paliwo. Koszt pojazdu to nie wszystko. Dojazd
    elektrykiem bedzie tańszy niż komunikacją.
    Dużą cena elektryka to fakt problem brzegowy ale bez kupowania tego
    co jest ceny (w przyszłości) nadal będą nieprzystępne.

    --
    Marek