  • Data: 2011-01-18 16:23:16
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze powinien się spodziewać magika który mu wprawi tego FAP-a,
    > buszmenie, bo w ośmioletnich dieslach ich nie ma. Przynajmniej w klasach
    > aut o których rozmawiamy.

    myślę że w sprowadzanych np, z Niemiec może się spodziewać jak najbardziej.
    W 7 letnich nie ma już żadnego problemu z trafieniem takiego min Vectra,
    Laguna itd.

    > Nawet jak kupi diesla z FAP, to po zatkaniu wystarczy go odczyścić.

    ale jak go kupi jak kilka postów wyżej napisałeś że w dieslach nie ma czegoś
    takiego jak dodatkowe filtry :) Coś się plaćzesz w zenaniach...

    Jak nie
    > chce to robić sam, to większość tłumikarzy zrobi to za niego.

    no, najlepiej usunąć razem z katalizatorem, wtedy na pewno nie będzie
    sprawiał problemu.

    > Reszta części diesla jest znakomicie mniej problemowa w normalnej
    > eksploatacji niż części silnika benzynowego, zwłaszcza zagazowanego.
    > 90% problemów z wtryskami wynikało z lania ON robionego przez lewych
    > handlarzy z OO odbarwianego kwasem siarkowym i innymi syfami. To się w
    > zasadzie już skończyło.

    i pewnie ten ośmiolatek nie załapał się na syfne paliwo tylko miał cały czas
    dostęp do czystej "zupy" przebadanej wcześniej w laboratorium. Farciarz z
    niego...

    Turbina właściwie traktowana wytrzyma tyle co
    > silnik, bez specjalnego problemu.

    a skąd masz pewność w używce, czesto po kilku właścicielach że była dobrze
    traktowana? A jak źle...

    Pewnie dlatego zakłady zajmujące się regeneracją turbin mają pełne ręce
    roboty i z marszu praktycznie nic nie załatwisz bo nie mają terminów.

    Piszę to tylko po to, żeby ktoś nie wziął
    > twoich bredni z Bravo Girl! za rzeczowe informacje.

    yhy

    > Idź się przejdź, albo zajmij się czymkolwiek, o czym masz jakiekolwiek
    > pojęcie, będzie mniejsza żenada.
    > Zmarnowałeś wiele szans siedzenia cicho, a szkoda, ktoś wciąż mógłby cię
    > uważać za inteligentnego.

    no to brawo. Dalej żyj w przekonaniu że każdy sprowadzony (lub nie) diesel
    był właściwie użytkowany, właściciel chłodził turbinę, używał tylko
    najlepszego oleju zmienianego co 10kkm i tankował paliwo badając je
    wcześniej czy ktoś czasem nie dolał syfu. No taki ma prawo jeździć
    bezawaryjnie dłużej, tylko takie w przyrodzie nie występują.

    Scyzoryk