  • Data: 2021-01-07 14:48:12
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2021 o 14:22, J.F. pisze:

    > No trzeba zainwestowac ... w gniazdka w podziemnym garazu, w gniazdka
    > na osiedlowym parkingu, a przedluzacz z okna ...

    No to dajesz i instalujesz sobie gniazdko w spódzielni lub wspólnocie.
    Dajesz:P I pamiętaj, że tylko 6A:P

    > Ale jest odporne na koniec ropy :-)

    Ale od czasu gdy wymyślono termin "końca ropy"... ropy przybywa:P

    > Choc prawde mowiac ... ciekaw jestem czy uda nam sie uratowac obecny
    > styl zycia, czy bedzie ostry kryzys energetyczny i za nim
    > surowcowo-przemyslowo-ekonomiczny.

    Z powodu końca ropy? Raczej nie, do tego czasu wymyślimy coś nowego i
    nasze prawnuki będą się z tego śmiały tak jak my z kryzysu
    paszowo-gównianego" w londynie. Tak naprawdę to sądzę, że większym
    problemem niż energia będzie, że ropy używa się w przemyśle jako surowca
    "chemicznego".

    > Duzo zalezy od tego czy te wiatraki i ogniwa maja nadwyzke produkcji
    > energii nad zapotrzebowaniem przy wyprodukowaniu.

    No już mają;)

    Zawsze można wrócić do atomówek, jak fuzja nie wypali (w sensie reaktor
    za mocno wypali) ;) Paliwa na jakiś czas starczy. A potem... Potem to
    tak jkaby ludzie w średniowieczu zastanawiali się jak my sobie poradzimy
    jak już wszystkie lasy spalimy. Skoro energię ze słońca cały czas
    będziemy dostawać (problemem jest raczej że za dużo), to tęgie łby coś
    wymyślą.

    --
    Shrek