  • Data: 2010-08-13 14:28:44
    Temat: Re: samochód do 2k PLN
    Od: juhass <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-13 12:23, M1SLQ pisze:

    > Jakiś dwudziestoletni Opel Astra I czy co się da znaleźć w tej cenie
    > sensownego?
    >

    > Pozdrawiam

    Poszukaj, znajdziesz coś spokojnie... Nie wymagaj tylko zbyt wiele i nie
    sugeruj się marką- ważniejszy jest stan auta.
    Sam w zeszłym roku za 2400 sprzedałem clio 1 z 93 roku. Autko miało
    motor 1.1 i nawet gaz. Było w takim stanie, iż że jeszcze długo
    pojeździ- do zrobienia był tylko reduktor (regeneracja- twarde membrany)
    i pompa wody (delikatnie ciekła- kupiłem nawet nową przed sprzedażą auta
    i dałem nowemu właścicielowi). Rdza tylko delikatny nalot na tylnych
    błotnikach i.. to wszystko. :)
    Więc spokojnie- da się!
    :)

    --