  • Data: 2017-05-01 21:53:25
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 May 2017 20:59:43 +0200, frost napisał(a):

    > Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
    > więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift
    > przykładowe ogłoszenia
    > https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-glxi-1-3i
    -70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.
    html#8d554e7d5d
    > https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-lpg-butla
    -do-2026-nowa-ID6yJ927.html#8d554e7d5d
    > Co jest nie tak z tymi samochodami, czy w tej cenie można cokolwiek nabyć,
    > co nie rozleci się zanim nie dojadę nim do domu?
    > Nie znam się na samochodach i nie potrafię majsterkować, potrzebuje auto,
    > które wytrzyma chociaż całe lato.

    Za te pieniądze masz szanse na Cinquecento w przyzwoitym stanie.

    Swifty które pokazałeś to są samochody z samego dołu listy posortowanej po
    cenie.
    Samo to powinno dać do myślenia, a jedyna szansa na taką okazję to znać się
    dobrze na danym modelu, umieć przed zakupem zidentyfikować usterkę na
    której poległ poprzedni właściciel, samemu tanio to naprawić i cieszyć się
    autem za atrakcyjną cenę.

    Bez wiedzy o samochodach, masz duże ryzyko że wpadniesz na minę i ktoś nie
    dostanie ciepłej pizzy ;)