  • Data: 2013-05-26 18:58:38
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Wódz <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Skąd to info?
    > Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz przerysowane
    > nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
    > Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
    > chyba Fiaty nie takie złe....

    Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
    ruda je brała. Fakt to było auto jeszcze przed erą ocynowania nadwozia.

    Wszystko zależy teraz od stanu blacharki. W ocynkowanych nadwoziach nie
    będzie z tym dużego problemu. Jednak jak było coś poważniejszego robione to
    ocynkowanie można między bajki włożyć.

    Wódz