  • Data: 2010-06-09 08:34:55
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message
    news:1x1p9f47jff43.dlg@rower.power.pl...

    > 1. Tam zwykle nie ma żółtego, a czerwony stop lub pozycyjne.
    > Świeci się podczas jazdy samochodu.

    O czym Ty mówisz???
    Ja mówię o tylnych światłach gdzie na obrzeżach masz
    migające czerwone kierunkowskazy zamiast żółtych...
    Nie wiem jaki to może być dla kogokolwiek problem.

    Co innego jak w starym aucie z lat 50-60 zacznie migać
    pojedyncza lampa stopu - to co innego, to rozumiem że
    może kogoś zmylić... Ale osobny migacz tylko czerwony?

    Już nie wygłupiajmy się...

    > 2. Budzi we mnie wątpliwości co do sprawności samochodu jadącego przede
    > mną. No chyba że rejestracja jest hamerykańska, to wtedy mogę
    > przypuszczać że to kierunkowskaz...

    A ja wciąż mam nadzieję, że Ty sobie żartujesz frywolnie...