  • 11. Data: 2010-03-12 09:25:50
    Temat: Re: (s) trochę (ot), ale... zbieram na motocykl... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > oo,o Subaru nie wiedziałem:-)
    Rzadko się zdarza, ale są ;)
    Najczęściej szczepione są Passaty, Golfy, Alfy.

    Na naszym Forum pojawił się nawet chłopak, który ma... 1.9 TDI!!!
    Diesle w Garbie nigdy nie występowały, ponoć sprawuje się całkiem
    dobrze, ale ten dźwięk musi zadziwiać... ;)

    > Miałem kiedyś T2,kuźwa ale kląłem ten silnik,jak zrobiłem remont
    > przyszła zima,jeździłem dużo, ależ w tym pizdziło...,sprzedałem,ale
    > sentyment pozostał;-)

    1.6 czy leżący 2.0?
    Ten pierwszy, choć dość słaby na Ogóreczka sprawuje się naprawdę dobrze .
    2 litrówki pomimo większej mocy były mało udane, piekielnie drogie
    części i ogromny apetyt na paliwo przy wcale nie powalającej mocy.

    Co do ogrzewania, to fakt, zwłaszcza w wersji bez oddzielonej kabiny
    zimą nie do ogrzania, dlatego często zakłada się Ebersprechery
    (ogrzewanie postojowe). Za to przyjemność z prowadzenia Ogóreczka na
    seryjnym bardzo miękkim zawieszeniu jak dla mnie bajka!!!

    P.S. Sentyment po takich sprzętach zawsze zostaje... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 12. Data: 2010-03-12 10:04:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-12 10:25, falco pisze:

> [...]
    > 2 litrówki pomimo większej mocy były mało udane, piekielnie drogie
    > części i ogromny apetyt na paliwo przy wcale nie powalającej mocy.
    1.6, mój to już był kanciak,kumpel miał ogórka na gazie:-)

> [...]
    > (ogrzewanie postojowe). Za to przyjemność z prowadzenia Ogóreczka na
    > seryjnym bardzo miękkim zawieszeniu jak dla mnie bajka!!!
    Miałem webasto ale w czasie jazdy nie grzało:-/

    > P.S. Sentyment po takich sprzętach zawsze zostaje... ;)
    ano,na Włochach widywałem ogórka z dzieloną szybą...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2010-03-12 13:45:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > 1.6, mój to już był kanciak,kumpel miał ogórka na gazie:-)

    aaa... T2 a ja pomyślałem Typ-2, zawsze mylę VWejowskie oznaczenia.
    Ogórek na LPG piękna rzecz na wakacje jak znalazł, ale Ogórki coraz
    trudniej je zdobyć, znikają i idą w cenę jak kiedyś Bulliki... :(
    Mnóstwo zostało wywiezionych na Wyspy... :(

    > Miałem webasto ale w czasie jazdy nie grzało:-/
    A to ból, bo gdy działa, to zimą można jeździć w krótkim rękawku, ku
    zdziwieniu mijanych kierowców... ;)

    > ano,na Włochach widywałem ogórka z dzieloną szybą...
    To już musiał być Bullik (protoplasta Ogórka).
    http://www.volksforum.com/albums/files/7/n501648736_
    971627_9099.jpg ;D

    Pełna (gorrrąca) galeria poniżej...
    http://www.vintagevolkswagen.pl/viewtopic.php?t=16

    Przy takiej "obstawie" piecyk na zimę jest zbędny... ;D;D;D

  • 14. Data: 2010-03-15 10:07:11
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-09 22:16, falco pisze:
    > Siema,

    co u tych garbusiarzy ten jaegermeister taki popularny?! U mnie w garazu
    stoi tez taka pomaranczowka, tylko kabrio / buggy.

    Jako bonus dawali przy zakupie skrzynki tej ziolowej wodki? ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2010-03-15 10:16:03
    Od: falco <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > co u tych garbusiarzy ten jaegermeister taki popularny?!
    a Wasyl tak sobie 11 lat temu wymyślił, bo... mu się logo podobało, więc
    zrobił ;)

    > U mnie w garazu
    > stoi tez taka pomaranczowka, tylko kabrio / buggy.
    O! proszę, szkoda, że na jakimś zlocie nie widziałem, bo na pewno bym
    zagadał... ;)