  • 1. Data: 2010-03-09 21:16:44
    Temat: (s) trochę (ot), ale... zbieram na motocykl... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Ponoć raz na jakiś czas każdy może coś na Preclu "wystawić", więc i ja
    poczynię ten gest, co prawda aukcja nie jest ściśle związana z 2 oo,
    ale... uzbierana kasa będzie przeznaczona właśnie na zakup 2 oo, więc
    proszę o wyrozumiałość... ;)

    Na prezent dla żony, dziewczyny, kochanki jak znalazł... ;)

    Zainteresowanych zapr! na pryw, (nie)zainteresowanych przepr! za (s).

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 2. Data: 2010-03-09 21:22:43
    Temat: Re: (s) trochę (ot), ale... zbieram na motocykl... ;)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > ale... uzbierana kasa będzie przeznaczona właśnie na zakup 2 oo, więc
    > proszę o wyrozumiałość... ;)

    Uuuu... grubo, na serio Cie ten caly motocyklizm wzial;)

    Wysokiej ceny zycze!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-03-09 21:29:31
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > Uuuu... grubo, na serio Cie ten caly motocyklizm wzial;)

    Tak, to prawda wciągnęło mnie po uszy a niedosyt mam przeogromny, bo
    przecież nadal jestem totalnym świeżakiem, który dopiero w zeszłym roku
    zdał prawko i przejechał swój pierwszy tysiąc km z hakiem... Ja chcę
    więcej!!! ;)

    > Wysokiej ceny zycze!
    (nie) dziękuję!

  • 4. Data: 2010-03-10 07:14:27
    Od: "coyot" <o...@p...onet.pl>

    > Zainteresowanych zapr! na pryw, (nie)zainteresowanych przepr! za (s).

    ***szkoda takiego cukiereczka :), ale lajf is brutal, moja 1302 tez poszła
    do ludzi :(

    --
    coyot
    PGR rzeszuf

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4930
    (20100309) __________

  • 5. Data: 2010-03-10 07:22:01
    Od: falco <m...@w...pl>

    coyot pisze:

    > ***szkoda takiego cukiereczka :), ale lajf is brutal, moja 1302 tez poszła
    > do ludzi :(

    Siema coyot!
    Ano tak, ciacho z Jagera jest niezłe, daje mnóstwo frajdy z jazdy, laski
    same zagadują i zaglądają przez ciemną szybkę... ;)
    Jednak wszystkiego utrzymać sie nie da, dlatego szuka nowego domu a
    ja... wiadomo co... ;)

  • 6. Data: 2010-03-10 14:45:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    falco pisze:

    Ażeśsie rozpisał. Co to jest PL ekslep ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-03-10 16:52:31
    Od: falco <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    > Ażeśsie rozpisał. Co to jest PL ekslep ?

    To fakt zawsze miałem problemy ze zwięzłością czy rozwiązłością... jak
    zwał, tak zwał... ;)
    Osobiście wk...ą mnie "opisy" w stylu "stan jak na zdjęciach", choć z 2
    strony wiem, że ja piszę za dużo... ;)
    Jednak zawsze staram się dokładnie pokazać zalety i wady, stąd moja
    drobiazgowość...

    PL ekslep - polski sklep internetowy z częściami do VWeji - GarBusów,
    Busów, Karmannów, Bullików, Typ3, czyli wiatrem chłodzonych (choć Jager
    stanowi wyjątek od reguły) ;)

  • 8. Data: 2010-03-10 20:45:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 17:52, falco pisze:

    > PL ekslep - polski sklep internetowy z częściami do VWeji - GarBusów,
    > Busów, Karmannów, Bullików, Typ3, czyli wiatrem chłodzonych (choć Jager
    > stanowi wyjątek od reguły) ;)

    No widziałem jeszcze ogórka z boxerem od Alfa Romeo:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2010-03-11 08:01:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > No widziałem jeszcze ogórka z boxerem od Alfa Romeo:-)
    Podobnych przeróbek jest znacznie więcej, zwłaszcza w latach 90. była
    "moda" na wsadzanie rzędówek, były też jednostki ze wspomnianej Alfy
    czy... Subaru (w Garbusach). ;)

    Od kilku lat zdecydowanie wraca "moda" na oryginały jak najbardziej
    zbliżone do fabryki, ale równocześnie dużo osób dłubie moc, jednak tylko
    i wyłącznie bazując na oryginalnych VWiatrakach. Znam takie autka,
    których moc sięga 100 i więcej koników a wszystko bez (tfu!) wody, tylko
    powietrze... ;)

    To tak (trochę) OT ;)

  • 10. Data: 2010-03-11 19:57:50
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-11 09:01, falco pisze:

    > Podobnych przeróbek jest znacznie więcej, zwłaszcza w latach 90. była
    > "moda" na wsadzanie rzędówek, były też jednostki ze wspomnianej Alfy
    > czy... Subaru (w Garbusach). ;)
    oo,o Subaru nie wiedziałem:-)

> [...]
    > i wyłącznie bazując na oryginalnych VWiatrakach. Znam takie autka,
    > których moc sięga 100 i więcej koników a wszystko bez (tfu!) wody, tylko
    Miałem kiedyś T2,kuźwa ale kląłem ten silnik,jak zrobiłem remont
    przyszła zima,jeździłem dużo, ależ w tym pizdziło...,sprzedałem,ale
    sentyment pozostał;-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S